Administrativ lønmedarbejder på deltid.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Power People søger for kunde i Rødovre, en administrativ lønmedarbejder

Vi søger en dedikeret og erfaren administrativ lønmedarbejder til vores team på deltid (ca. 25-30 timer om ugen). Du vil spille en central rolle i vores virksomhed, og din primære opgave vil være at håndtere lønrelaterede opgaver og fungere som nøglekontaktperson for vores medarbejdere.

Arbejdsopgaver:

  • Lønadministration: Du vil være ansvarlig for at levere nødvendigt løninput til vores samarbejdspartner, Din Lønpartner, der håndterer vores lønudbetaling. Det er afgørende, at du har god forståelse for lønprocesser og kan sikre korrekt levering af data.

  • Medarbejdersupport: Som vores "go-to" person for spørgsmål vedrørende løn, ferie, og lignende, vil du hjælpe vores medarbejdere med at løse eventuelle lønrelaterede spørgsmål.

  • Personaleforening: Du vil fungere som kasserer for vores Personaleforening og håndtere foreningens økonomi.

  • Workforce: Oprettelse af nye medarbejdere i Workforce, ændring og kontrol af timer (primært for chauffører), udlæsning af løntimer, fraværsregistrering og udarbejdelse af kostfordelingsfiler.

  • Feriepenge: Hente anmodninger og kontrollere udbetaling af feriepenge fra Feriepenge Info for alle vores selskaber.

  • Feriedage: Opdatere og vedligeholde oversigten over resterende feriedage for både timelønnede og funktionærer i Excel.

  • Sundhedsforsikring: Indberette til- og fratrædelser til Velliv og Tryg vedrørende vores sundhedsforsikring.

  • Rapportering: Udarbejde forskellige statistikker til Kompetencefond, Dansk Industri og andre relevante organisationer.

  • Beregninger og rapporter: Assister med diverse beregninger og rapporter til vores ledere.

  • HR-opgaver: Støtte HR Manager i opgaver som udarbejdelse af ansættelseskontrakter og lignende.

Kvalifikationer:

  • Erfaring med ATL overenskomst og funktionærforhold er en fordel.
  • Stærke Excel-færdigheder og evnen til at udføre nøjagtige beregninger.
  • Selvstændig og proaktiv arbejdsstil.
  • God kommunikationsevne.
  • Evne til at håndtere fortrolig information med integritet.

Hvis du har erfaring inden for lønadministration, og evt. kender til ATL overenskomsten, og ønsker at blive en del af vores team, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte direktør & partner Jesper Stig på 31460015

Der er tale om et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse

Ansøgningsfrist: 10.11.23

Opstart: Hurtigst muligt

Ansøgning via "søg jobbet"

Vi ser frem til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Power People Sjælland ApS, Islevdalvej , 2610 Rødovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931483

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet