Om jobbet
Vi søger en dygtig administrativ medarbejder til Familieområdet, i Social, Familie og Borgerservice, som har erfaring med regnskab og økonomistyring.
Du får et stort og spændende ansvarsområde, på et område der hele tiden er i bevægelse. De børn, unge og familier, som vi arbejder med udvikler sig og flytter sig hele tiden og det afspejles i økonomien, hvorfor det er super vigtigt for os, at have styr på det.
Der er rigtig mange forskellig artede opgaver, her nævner vi blot nogle af dem:
- Fakturabetaling
- Mellemkommunal afregning og personopkrævning via AS2007
- Controlling af data på tværs af systemer, således at vi løbende sikre høj datakvalitet, der kan understøtte de ledelsesmæssige beslutninger
- Klargøring af aktindsigtssager til gennemlæsning hos rådgiver
- Telefonbetjening af vores borgere
Når du lander hos os, står vi klar med et introduktionsprogram, der skal sikre, at du kommer godt fra start.
Din profil
Det er vigtigt at du har lyst til at arbejde med økonomistyring og data i bred forstand, og kan se de mange muligheder som er forbundet med det.
Vi ved, at ingen kan alt, men er på udkig efter dig som:
- har erfaring med regnskab og økonomistyring, meget gerne med kendskab til den kommunale organisering og administration.
- har flair for IT - Du må meget gerne have erfaring i at arbejde med SBSYS, DUBU, AS2007 og KMD-Opus.
- kan arbejde systematisk og målrettet og har en god struktur.
- er detaljeorienteret og omhyggelig.
- har gode samarbejdsevner, er fleksibel og kan samarbejde på tværs af afdelinger og faggrupper.
- er udadvendt og serviceminded
- er god til at have flere bolde i luften ad gangen
- kan arbejde selvstændigt, men samtidig også er en teamplayer
- er klar på et godt grin med kollegaerne
Derfor skal du vælge os
En stærk velfærdskommune, hvor vi dagligt er optaget af, hvordan vi skaber værdi for borgerne
I Social- og Sundhedsforvaltningen i Rødovre Kommune står vi på et stærkt kulturelt fundament sammen, der handler om ”Sammen med Borgeren”. ”Sammen med Borgeren” sætter løbende fokus på den værdi vi skaber for borgerne, og hvordan vi kan gøre det endnu bedre.
Vi kan ikke alt, men vi på Familieområdet er særligt stolte af at:
- Vi har et tæt og godt samarbejde mellem vores administration, myndighedsområde og vores udføredel.
- Vi har fokus på de relationelle koblinger i afdelingen gennem fælles afdelingsmøder og diverse sociale arrangementer.
- Vi er en afdeling, hvor vi har øje for hinanden og understøtter det ved at prioritere et godt og sundt arbejdsmiljø
- Vi arbejder tillidsbaseret og med højt til loftet
Jobbet er spændende, selvstændigt og udviklende, der er gode kolleger med stor respekt og anerkendelse af hinandens forskellighed. Vi har et trygt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og høj faglighed.
Derudover holder vi af et godt grin og rare omgivelser, hvor både medarbejdere og borgere føler sig velkomne. Vi tror på, at vi er stærke sammen og ad den vej kan gøre en forskel for de mest sårbare og udsatte borgere i Rødovre kommune.
Du bliver en del af Familieområdets administrationsteam som består af fire medarbejdere, der samarbejder tæt med myndighedsområdet, som består af et Visitationsteam, Børne- og Ungeteam nord og syd, Specialteam og Familieplejeteam.
Ledelsen består af en fagchef, en leder af myndighedsområdet, en leder af administrations- og specialteamet og 4 udfører ledere. Herudover får du ca. 100 super dygtige og engagerede kollegaer.
Så er du glad for at anvende dit systematiske og administrative gen og kan genkende dig selv i ovennævnte, så er det nu du skal søge stillingen som administrativ medarbejder hos os i Social, Familie og Borgerservice. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Det er en fuldtidsstilling med start 1. februar 2025.
Hvis du vil vide mere
Hvis du vil vide mere, kan du læse mere på www.rk.dk . Du er også velkommen til at kontakte leder af administrations- og specialteamet Laila Ljungbeck på 36377322.
Ansøgning
Vi skal have din ansøgning med relevante bilag og referencer senest den 3. december 2024. Klik på knappen ”søg job” for at sende din ansøgning. Vi afholder løbende samtaler.
Rødovre Kommune har røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning. Vores stillinger opslås på fuld tid medmindre andet er angivet i stillingsopslaget.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Familieområdets administrationsteam, Rødovre Parkvej, 2610 Rødovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6149455