Er du struktureret, udviklingsorienteret og god til at skabe sammenhæng i komplekse opgaver? Trives du i et tværgående samarbejde og har flair for både administrative detaljer og koordinerende funktioner? Så kan du være den nye kollega, vi søger.
Vi søger en administrativ medarbejder med teamkoordinatorfunktion til sekretariatet i Visitationen. Stillingen er fast og på fuld tid (37 timer). Du bliver en nøgleperson i et lille team med stor betydning for det samlede myndighedsområde.
Myndighed består af flere specialiserede enheder, der tilsammen varetager en bred vifte af opgaver inden for visitation og sagsbehandling efter serviceloven og sundhedsloven. Det omfatter visitation til både pleje, praktisk hjælp og hjælpemidler, hjælpemiddeldepot, udskrivningskoordinatorer, forebyggende sygeplejersker og hjerneskadekoordinator. Fælles for os er ambitionen om at levere høj faglig kvalitet, god borgerservice og effektiv sagsbehandling – til gavn for borgerne i kommunen.
Sekretariatet fungerer som et centralt omdrejningspunkt og har en særlig rolle i at binde enhederne sammen. I stillingen bliver du både en administrativ ressource og en koordinerende kraft, der understøtter såvel den daglige drift som den strategiske udvikling.
Dine opgaver
Som administrativ medarbejder og teamkoordinator vil du få en afvekslende arbejdsdag med mange samarbejdsflader. Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
- Du får en central rolle sammen med de faglige koordinatorer i at sikre, at borgerforløb på tværs af visitationen hænger sammen og opleves som helhedsorienterede.
- Du bliver bindeled mellem sekretariatet, de faglige koordinatorer og nærmeste leder og deltager i udviklingen af arbejdsgange og tværgående løsninger.
- Du bistår ledelsen med blandt andet HR-opgaver, opfølgning på møder og økonomi.
- Du deltager i udviklingsinitiativer og iværksætter dem også – du har ansvar for at strukturere og følge op på tværgående projekter og implementering af nye procedurer.
- Du bidrager selv til den daglige drift i sekretariatet, herunder posthåndtering, callcenter, journalisering, sagsbehandling, samt vedligeholdelse af arbejdsgange
Vi forventer, at du
- Har solid erfaring med administrativt arbejde – gerne i en kommunal eller offentlig kontekst
- Har kendskab til og gerne erfaring med systemer som CURA, OPUS, SBSYS og TopDesk
- Har forståelse for myndighedsarbejde og visitationens rolle i forhold til borgere og samarbejdspartnere
- Har flair for struktur, systematik og planlægning – og trives med mange samtidige opgaver
- Kan samarbejde på tværs, skabe følgeskab og bidrage til fælles løsninger
- Er ansvarlig, fleksibel og nysgerrig på at finde nye veje og forbedre arbejdsgange
- Trives med både rutineprægede opgaver og udviklingsopgaver i et miljø med høj kompleksitet
- Har gode kommunikative evner, både skriftligt og mundtligt
Vi tilbyder
- En fast fuldtidsstilling med spændende og alsidige opgaver
- En central funktion i et sekretariat med stor betydning for sammenhæng og kvalitet i borgerforløbene
- Et lille og tæt samarbejdende team med mulighed for sparring og fleksibilitet
- Et godt arbejdsmiljø med engagerede og fagligt stærke kolleger
- Stor indflydelse på opgaveløsningen, hvor din faglighed og dine idéer værdsættes
- Mulighed for kompetenceudvikling og deltagelse i relevante kurser og netværk
- En arbejdsplads, hvor vi arbejder ud fra værdier om faglighed, tillid og respekt
Ansættelse og kontakt
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt eller efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
Arbejdsstedet er visitationsteamets sekretariat, som organisatorisk er placeret i Ældre og Omsorg i Rødovre Kommune. Du vil referere til lederen af Visitationen.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Tina Warming, på sms 3076 9191, så vil Tina ringe dig op.
Ansøgningsfrist den 26. maj 2025. Vi afholder samtaler den 28. maj.
Rødovre Kommune er en geografisk lille og centralt beliggende kommune med et højt ambitionsniveau for borgerne og byen. Også af den grund er vi en attraktiv og spændende arbejdsplads, og vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet.
Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning. Bemærk, at Rødovre Kommune har røg- og nikotinfri arbejdstid, som betyder, at vi ikke må ryge eller tilsvarende som vapes eller snus i arbejdstiden.
Vores stillinger opslås på fuld tid medmindre andet er angivet i stillingsopslaget.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Visitationen, Else Sørensens Vej, 2610 Rødovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/64e30a55-9e5e-4ee0-9e65-32eee7de7f9a