Administrativ medarbejder til Børne- og Familieafdelingen med fokus på økonomistyring og data

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet
Vi søger en dygtig administrativ medarbejder til Børne- og Familieafdelingen, som har erfaring med regnskab og økonomistyring.

Du får et stort og spændende ansvarsområde, på et området der hele tiden er i bevægelse. De børn, unge og familier, som vi arbejder med udvikler sig og flytter sig hele tiden og det afspejles i økonomien, hvorfor det er super vigtigt for os, at have styr på det.

Der er rigtig mange forskellig artede opgaver, her nævner vi blot nogle af dem:

  • BI-datatræk, der understøtter en stram økonomistyring
  • Controlling af data på tværs af systemer, således at vi løbende sikre høj datakvalitet, der kan understøtte de ledelsesmæssige beslutninger
  • Klargøring af aktindsigtssager til gennemlæsning hos rådgiver
  • Telefonbetjening af vores borgere

Når du lander hos os, står vi klar med et introduktionsprogram, der skal sikre, at du kommer godt fra start.

Din profil

Det er vigtigt at du har lyst til at arbejde med økonomistyring og data i bred forstand, og kan se de mange muligheder som er forbundet med det.

Vi ved, at ingen kan alt, men er på udkig efter dig som:
  • har erfaring med regnskab og økonomistyring, meget gerne med kendskab til den kommunale organisering og administration.
  • har flair for IT - Du må meget gerne have erfaring i at arbejde med DUBU, AS2007 og KMD-Opus.
  • kan arbejde systematisk og målrettet og har en god struktur.
  • er detaljeorienteret og omhyggelig.
  • har gode samarbejdsevner, er fleksibel og kan samarbejde på tværs af afdelinger og faggrupper.
  • er udadvendt og serviceminded
  • er god til at have flere bolde i luften ad gangen
  • kan arbejde selvstændigt, men samtidig også er en teamplayer
  • er klar på et godt grin med kollegaerne

Derfor skal du vælge os
En stærk velfærdskommune, hvor vi dagligt er optaget af, hvordan vi skaber værdi for borgerne

I Social- og Sundhedsforvaltningen i Rødovre Kommune står vi på et stærkt kulturelt fundament sammen, der handler om ”Sammen med Borgeren”. ”Sammen med Borgeren” sætter løbende fokus på den værdi vi skaber for borgerne, og hvordan vi kan gøre det endnu bedre.
Vi kan ikke alt, men vi er i Børne- og Familieafdeling særligt stolte af at:
  • Vi har et tæt og godt samarbejde mellem vores administration, myndighedsområde og vores udføredel.
  • Vi har fokus på de relationelle koblinger i afdelingen gennem fælles afdelingsmøder og diverse sociale arrangementer.
  • Vi er en afdeling, hvor vi har øje for hinanden og understøtter det ved at prioritere et godt og sundt arbejdsmiljø
  • Vi er ambitiøse på borgerens vegne, vi tænker stort og starter småt og finder kreative løsninger på vanskelige problemstillinger.
  • Vi arbejder tillidsbaseret og med højt til loftet
Du vil indgå i et hyggeligt kontorfællesskab med dine nærmeste kollegaer.
Jobbet er spændende, selvstændigt og udviklende, der er gode kolleger med stor respekt og anerkendelse af hinandens forskellighed. Vi har et trygt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og høj faglighed.

Derudover holder vi af et godt grin og rare omgivelser, hvor både medarbejdere og borgere føler sig velkomne. Vi tror på, at vi er stærke sammen og ad den vej kan gøre en forskel for de mest sårbare og udsatte borgere i Rødovre kommune.

Du bliver en del af Børne- og Familieafdelingens administrationsteam som består af fire medarbejdere, der samarbejder tæt med myndighedsområdet, som består af et Visitationsteam, Børne- og Ungeteam, Specialteam og Familieplejeteam.

Ledelsen består af en fagchef, en leder af myndighedsområdet, en leder af administrations- og specialteamet og 4 udfører ledere. Herudover får du ca. 100 super dygtige og engagerede kollegaer.

Så er du glad for at anvende dit systematiske og administrative flair og kan genkende dig selv i ovennævnte, så er det nu du skal søge stillingen som administrativ medarbejder hos os i Børne- og Familieafdelingen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Det er en fuldtidsstilling med start 1. november 2024.

Hvis du vil vide mere
Hvis du vil vide mere, kan du læse mere på www.rk.dk . Du er også velkommen til at kontakte leder af administrations- og specialteamet Laila Ljungbeck på 36377322.

Ansøgning
Vi skal have din ansøgning med relevante bilag og referencer senest den 26. august 2024. Klik på knappen ”søg job” for at sende din ansøgning. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 36, og 2. runde ansættelsessamtaler i uge 37.

Rødovre Kommune har røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Børne- og Familieafdelingens administrationsteam, Rødovre Parkvej, 2610 Rødovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6086407

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet