Administrativ medarbejder til STRING i KBH

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

Som administrativ medarbejder hos STRING bliver det din fornemmeste opgave at bistå det resterende team med en lang række af administrative opgaver. Din rolle vil være todelt, da du udover rollen som administrativ medarbejder også skal agere i rollen som PA for direktøren. Dine primære opgaver vil være kalenderstyring, bookninger af fly og hotel og diverse tastopgave.

Derudover vil du få ansvaret for følgende opgaver:

  • Bookning af møder
  • Referatskrivning
  • Rejseafregninger
  • Håndtering af udlæg
  • Ad hoc-opgaver

Du vil i det daglige blive en del af et team på i alt 6 medarbejdere, der alle brænder for at sikre en bedre fremtid via den grønne omstilling. Du vil opleve en medarbejdergruppe, der drives af deres arbejde, og som har en will-do-can-do attitude.

Din profil

Vi ser, at der er to indgange til denne stilling. Enten har du god erfaring fra en lignende stilling, hvor du har været vant til at styre kalendre og have ansvaret for andre administrative opgaver.
Måske er du nyuddannet med relevant erhvervserfaring og har et særdeles godt overblik, en struktureret tilgang og en særlig evne til at samle alle løse ender.

Derudover søger vi dig der:

  • Går proaktivt til dine arbejdsopgaver
  • Er positiv og imødekommende
  • Er effektiv uden at gå på kompromis med kvaliteten
  • Behersker dansk og engelsk på skrift og i tale

Uanset din profil, så er det et plus, hvis du kan se dig selv som en del af String på længere sigt. Stillingen er tidsbegrænset, men for den rette medarbejder, kan der være mulighed for et længerevarende samarbejde.

Arbejdstider og løn

  • Opstart: start august
  • Der tilbydes en attraktiv timeløn efter kvalifikationer.
  • Lokation: København.
  • Arbejdstider: 37 timer/ugen.
  • Varighed: 3 måneder med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Interesseret?

Er du den rette til jobbet - så send din ansøgning afsted allerede i dag, da STRING afholder samtaler løbende.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=185371&pk_vid=c09000a7334ca6cf168898439119fd84

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875903

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet