BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Center for Børn og Unges Sundheds søger pr. 1. november 2023 en administrativ medarbejder til en fast, nyoprettet fuldtidsstilling. Administrative opgaver har indtil nu ligget hos medarbejderne.
Center for Børn og Unges Sundhed
I centret er der ansat 25 medarbejdere, som arbejder med forskellige indsatser til børn og unge. Det tværfaglige team består af sygeplejersker, sundhedsplejersker, en børnelæge, psykolog, psykologisk rådgiver, kost- og motionsvejledere, konsulenter, en teamleder og en centerchef. Samarbejde på tværs af fagligheder med borgeren i centrum er nøgleord for arbejdet i centret. Det er derfor vigtigt, at du har lyst til og evner en hverdag med en høj grad af borgerkontakt og et tæt samarbejde med dine kollegaer
Dine opgaver i Center for Børn og Unges Sundhed
I Center for Børn og Unges Sundhed har vi brug for en person til at hjælpe os med at holde overblikket, have kontakt til de borgere der ringer eller kommer i løbet af dagen og til at systematisere og drifte vores administration.
Dine opgaver vil i relation hertil være at:
- Betjene centrets hovedtelefon
- Ombooke samtaler, fx ved sygdom
- Booke møder
- Tildele og ændre it-autorisationer for alle medarbejdere
- Oprette og indmelde nyansatte medarbejdere i diverse it-systemer
- Udarbejde arbejdsgangsbeskrivelser og løbende opdatere disse for alle sekretariatsfunktioner i samarbejde med ledere
- Bestille varer til afdelingen
- Fraværsregistrering i KAS (Københavns Kommunes arbejdstidsregistreringssystem)
- Ad hoc-opgaver såsom mødeforberedelse, referatskrivning mv.
- Understøtte ledelsesopgaver
- Indgå i løsning af centrets daglige, praktiske opgaver i samarbejde med øvrige kolleger
- Du har en kontoruddannelse og har evt. erfaring fra lignende job
- Du er stærk i og kan lide at kommunikere med borgere
- Du er god til at samarbejde med dine kollegaer i en hverdag, som ofte er uforudsigelig
- Du er god til at skabe overblik og prioritere opgaverne
- Du har naturligt flair for at arbejde med diverse it-systemer
- Du er initiativrig, imødekommende, serviceminded, omhyggelig og har en god ordenssans
- Det vægter positivt, hvis du har erfaring fra Københavns Kommune, og du skal have lyst til at arbejde i en politisk styret organisation
- Gode muligheder for at have indflydelse på udvikling af egen stilling
- Mulighed for sparring med kollegaer som alle har arbejdet med administration i centret
- Et inspirerende, trygt og ambitiøst arbejdsmiljø, hvor omsorg for hinanden bliver prioriteret
- En fleksibel og familievenlig arbejdsplads med en uformel omgangsform
- Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst
Hvis du har yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte:
- Centerchef Lene Michaelsen på 2659 7765
- Afdelingsleder Matilde Kjærgaard på 2041 8500
Søg via linket senest tirsdag den 12. september 2023
Vi afholder ansættelsessamtaler den 18. september.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=194024&DepartmentId=20695&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892304