BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en erfaren leder med en baggrund indenfor bygge- eller anlægsbranchen? Kan du skabe den rette balance mellem udvikling af forretning og at sikre det stabile grundlag med økonomi og dokumentation? Har du en passion for relationer og trivsel blandt dine medarbejdere, og har du skarpe IT-kompetencer? Så kan denne stilling være den rette for dig.
Ramudden skaber sikre arbejdspladser langs vejarbejde, konstruktioner, anlæg, jernbaner og andre infrastrukturprojekter. Vi arbejder for, at alle kommer uskadt hjem hver dag. Det gælder dem, der arbejder på arbejdspladsen, dem, der passerer den, og os selv.
Ramudden søger nu en afdelingsleder til Rødovre, som sammen med de engagerede kolleger er specialiseret i planlægning og udførsel af afspærringer i byområder.
Om jobbetSom afdelingsleder er du ansvarlig for alle aktiviteter i afdelingen, og du leder og fordeler det daglige arbejde. Dit ansvarsområder indeholder kunderelationer, omsætning og medarbejderudvikling og -trivsel samt ansvar for udvikling af forretning og processer.
Rollen kræver, at du kan træffe dine egne beslutninger og sikre en god markedsposition. Som support har du et netværk af mennesker og funktioner indenfor Ramudden. Du har også ansvaret for at fremme samarbejder med andre afdelinger i Danmark.
Foruden ledelse og fordeling af opgaver, består opgaverne også af operativt indhold. Dine opgaver indebærer bl.a.:
- Hovedansvarlig for driften i Rødovre
- Ledelse for afdelingens medarbejdere
- Kundeforespørgsler på afspærring vedrørende vejprojekter
- Udarbejdelse af tilbud og aftaler med kunder
- Koordinering af projekter med kollegaer og underleverandører
- Implementering af strategi og målsætning
- Budget og forecast for afdelingen samt anden rapportering
Du refererer til den adm. direktør og bliver en del af ledergruppen. Dine medarbejdere har flere forskellige baggrunde og arbejdsopgaver f.eks. udekørende medarbejdere, lager og kontor.
Om digVi søger dig, der er en sikker, forretningsdrevet og salgsfokuseret leder. For at få succes i rollen ser vi gerne, at du har lokal forankring og tidligere erfaring som leder. Ydermere er det en fordel, hvis du har brancheerfaring eller anden viden om vilkårene for arbejder i byområder.
Som person er du engageret, resultatfokuseret og trives med at arbejde i team. Du har et drive og en evne til at få tingene gjort og at få folk omkring dig til at arbejde i samme retning. Da det daglige arbejde involverer meget kontakt til forskellige aktører, kræves det, at du har gode sociale og relationelle kompetencer.
Du evner at bruge IT værktøjer i hverdagen og har en grundlæggende forståelse for økonomi, er struktureret og god til at sikre den rette dokumentation. Du kan begå dig på dansk og engelsk.
Dertil kan du se dig selv som:
- En god leder og rollemodel med fokus på dine medarbejderes trivsel
- Proaktiv og løsningsorienteret, så ingen opgaver bliver efterladt
- En god samarbejdspartner, der lytter aktivt og følger op på opgaver og processer
- Kundeorienteret og med balance mellem effektivitet og kvalitet
Som vores nye kollega kan du se frem til en fremsynet virksomhed med stor entreprenørånd, et stærkt sammenhold og en stabil arbejdsplads. Vi ved, at alle dygtige medarbejdere er Ramuddens største aktiv. Derfor satser vi ekstra meget på kompetenceudvikling og uddannelse af alle medarbejdere.
Vi kalder vores stærke virksomhedskultur for Ramudden-ånden. Den indebærer, at vi altid har kundens bedste i fokus, sætter vores medarbejderes sikkerhed og sundhed forrest, og at vi stræber efter at være bedst til det, vi gør. For os er det vigtigt at skabe et godt sammenhold, hvor alle trives og bidrager hver dag.
Ansøgning og kontaktVi glæder os til at modtage en motiveret ansøgning og CV ved at trykke "ANSØG" herunder. Alle henvendelser behandles fortroligt og med diskretion. Konsulentvirksomheden INDKOM medvirker i rekrutteringen.
Samtaler afholdes løbende.
Inden en eventuel anden samtale, bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
- Rekrutteringskonsulent Peter Sohn, INDKOM: 2344 2456// pso@indkom.dk
- Rekrutteringskonsulent Camilla Diener, INDKOM: 9339 0515 // cdi@indkom.dk
- Per Breinholt, adm. direktør ved Ramudden: 2463 4922
Ramudden er en totalleverandør og rådgiver inden for arbejdspladssikkerhed i trafikerede områder. Det, der driver os, er omsorgen for dem, der arbejder på stedet, og for alle de mennesker, der passerer forbi.
- Vores kerneværdier - Tæt, målrettet og hensynsfuld.
- Med tæt mener vi, at vi altid skal være i nær kontakt med vores kunder og være tilgængelige for dem.
- Med målrettet mener vi, at vi altid skal have et klart formål og fokus i vores handlinger og beslutninger.
- Med hensynsfuld mener vi, at vi altid skal udvise hensyn og tage hensyn til andre menneskers behov, følelser og perspektiver i vores handlinger og beslutninger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ramudden, Rødovre, Bjerringbrovej, 2610 Rødovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045987