BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du radaren ude, når det gælder ny teknologi? Og har du det bedst i krydsfeltet mellem forretning, IT og eksterne IT-leverandører? Så bliv en del af en arbejdsplads, hvor:
- vores systemer sikrer, at vi blandt andet kan lave de udbud, der gør, at danskerne får mere sundhed for pengene samt forsyne sygehusene med lægemidler på rette tid og sted
- du sagtens kan få alle de fagligt spændende og udfordrende opgaver – og arbejde 37 timer (inkl. frokost)
- du vil opleve et godt og givende fagligt fællesskab omkring IT
Du bliver en del af teamet IT-applikationer, hvor du får 11 gode kolleger. Samlet er vi 24 kolleger i hele IT-afdelingen. Vi arbejder med udviklingsprojekter og opgaver inden for områder, som klinisk farmaci, logistik og lægemiddelfremstilling samt løsninger på tværs af vores interessenter. Du er også med til at stå for den informations- og kommunikationsteknologiske innovation og udvikling hos Amgros.
”Der er hele tiden mange projekter kørende i forretningen, og der er IT involveret i stort set dem alle. Så her er altid et godt flow og en god energi. Og så er vi et team med meget forskellige baggrunde og kompetencer, hvor vi lytter til hinanden og sammen får tingene til at lykkes.” Det fortæller IT-teamleder Mads Nielsen.
Sørg for, at vores forretning får mest ud af M365-platformen
Du får en bred rolle, hvor dit gennemgående fokus er at være bindeled mellem primære interessenter og vores IT-leverandører. Al udvikling bliver lavet af eksterne. Derfor fylder leverandørstyring en del, hvor du med et kritisk blik på løsningsforslag, sikrer, at forretningsbehovene bliver mødt. Desuden deltager du i projekter, der involverer implementering af nye løsninger. Her er din ekspertise afgørende for at sikre, at løsningerne er effektive og opfylder vores behov i forhold til kvalitet og sikkerhed.
Der sker meget omkring M365, og du har hele tiden radaren ude, så vi i højere grad drager nytte af alle de muligheder i platformen, der skaber reel værdi for forretningen.
Du kan også se frem til en rolle, hvor du:
- Afstemmer muligheder med vores primære interessenter – også i forhold til, hvad vi ikke bør gøre
- Står for at styre og prioritere ændringsønsker samt forvalte nye releases
- Planlægger og gennemfører udvikling og test i overensstemmelse med vores IT-kvalitetspolitik
- Håndterer 2. eller 3. level-support ift. daglig drift og fejlhåndtering
- Opretholder og opdaterer systemdokumentationen
- Du har solid erfaring med M365 – med viden om både SharePoint 2019 og SharePoint Online
- Du har erfaring med leverandørstyring og har måske tidligere haft systemansvar
- Måske har du en baggrund som konsulent – og ønsker at kunne gå mere i dybden og følge opgaver til dørs i en organisation, hvor du i højere grad kan bringe din viden og dine kompetencer i spil
Få fleksibilitet og ikke mindst flinke kolleger
Når vi siger, at vi har stort fokus på trivsel og god work/life balance, så mener vi det. Arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost. Selvfølgelig kan der være spidsbelastninger, men både du og din leder har et ansvar for at prioritere opgaverne, så timerne overholdes. Og ja, der er også mulighed for at arbejde hjemmefra 1-2 dage om ugen.
Sociale tiltag på tværs af afdelinger er også noget, der fylder meget – selvfølgelig i det omfang, du selv har lyst, men vi har fx alt fra løbe- og yogaklub til sommer- og vinterbadere.
Vil du have nye udfordringer hos os?
Har du spørgsmål eller vil du vide mere om jobbet, så skriv til IT-teamleder Mads Nielsen på mni@amgros.dk eller IT-chef Sune Salling Johansen via ssj@amgros.dk. Amgros opfordrer alle interesserede til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap, etnisk baggrund
Lyder jobbet og udfordringerne interessante, så send din ansøgning hurtigst muligt. Ansøgningsfristen er den 14. august 2023. Vi behandler ansøgningerne løbende og lukker processen, når vi har fundet den rigtige.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Amgros I/S, Dampfærgevej 27, 2100 København Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1514&ProjectId=143749&DepartmentId=19975&MediaId=4626&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876035