Bliv administrativ medarbejder i Rødovre Vej og Park med ansvar for personalestyring og tilsynsopgaver

dato

Rødovre Vej og Park søger administrativ medarbejder

Om jobbet
Vi søger en erfaren administrativ medarbejder til en spændende stilling med mange funktioner. Har du mod på et arbejde med både administrative samt tilsynsopgaver er denne stilling noget for dig.
Du skal deltage i de daglige administrative og økonomiske arbejdsopgaver i Vej og Parks administration i tæt samarbejde med øvrige kolleger.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Personaleadministration
  • Borgerhenvendelser
  • Bogføring
  • Fakturering
  • Timeregistrering
  • Tilsyn med eksterne entreprenører
  • Gravetilladelser
  • Diverse ad hoc opgaver
Din profil
Vi forventer at du er imødekommende, har gode samarbejdsevner, en positiv indstilling, er engageret og tager ansvar for dine opgaver og for arbejdspladsen.
Herudover lægger vi vægt på, at du:
  • har et godt kendskab til personaleadministration og gerne erfaring med sags- og dokumenthåndteringsprogrammet SBSYS og budget- og regnskabssystemet Opus
  • har flair for it er systematisk og har ordenssans
  • er fleksibel, selvstændig og kan skabe et godt overblik
  • har ”gå på mod” og kan holde humøret højt – også i pressede situationer
  • har gode kommunikationsevner på dansk, og kan begå dig både myndigt og uformelt.

Der skal jongleres mellem en blanding af administrative og praktiske opgaver.

Tilsynsopgaverne vil bestå af tilsyn inden for både vej- og parkområdet, derfor vil erfaring inde for disse områder være en fordel.
Vi vægter det gode samarbejde højt, både i egen afdeling, såvel som på tværs af afdelingerne.

I samarbejde med afdelingens personale, og forvaltningen i øvrigt, er du ansvarlig for løsningen af disse opgaver og medvirker til at sikre det høje serviceniveau vi har i Rødovre Kommune.

Vej og Park er organiseret i en Driftsafdeling og en Anlæg og Myndighedsafdeling
Vej og Park har ansvaret for anlæg og myndighedsbehandling, samt drift og vedligehold af kommunens vejnet, grønne områder, kommunale arealer både offentlige arealer og de arealer der er anlagt i tilknytning til kommunens institutioner. Glatførebekæmpelse er også en vigtig del af driftens arbejde i vintermånederne.

I den grønne drift vedligeholder vi alle offentlige grønne områder inkl. skoler, institutioner, samt idrætten med dertilhørende boldbaner. Parkdriften består af 43 drift medarbejdere bestående af gartnere, specialarbejdere samt gartnerlærlinge.

I vejdriften er der tilknyttet 22 medarbejdere bestående af brolæggere, rørlæggere, samt specialarbejdere. Derudover har afdelingen et værksted med seks medarbejdere bestående af mekanikere og specialarbejdere.
Vej og Parkdrift understøttes af vores administration, som ud over dig, tæller en administrativmedarbejder.

Derfor skal du vælge os
I Vej og Park vil du få mulighed for at præge løsningen af de enkelte opgaver og udviklingen af afdelingen. Der vil desuden være mulighed for faglig og personlig udvikling.
Rødovre Kommune har gang i flere store og spændende vejprojekter. Du vil blive en aktiv spiller og være med til at sikre gode forhold for trafikanterne i en lille tætbefolket bykommune. Selvom vi er en lille kommune i byen er der plads til store ideer.
Vi er en dynamisk afdeling med engagerede medarbejdere. De kolleger som du får et samspil med er driftspersonale, værkstedspersonale, ingeniører, arkitekter, administrative medarbejdere, tilsynsførende og ledere. Du vil også få kontakt med en del af byens borgere og brugere.

Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Det er en fuldtidsstilling med start 1. marts 2025 eller hurtigst muligt efter aftale.

Hvis du vil vide mere
Se mere på www.rk.dk . Du er også velkommen til at kontakte afdelingsleder Peter Iversen telefon 30 76 72 34 eller administrative medarbejder Julie Hinrichs telefon 23 66 55 25.
Arbejdssted: Vej og Park, Tæbyvej 77.

Ansøgning
Send din ansøgning online med relevante bilag og referencer, så vi har den senest 10. januar 2025. Klik på knappen ’Ansøg online’/’Søg jobbet’ for at sende din ansøgning.

Rødovre Kommune har røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning. Vores stillinger opslås på fuld tid medmindre andet er angivet i stillingsopslaget.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Parkdrift, Tæbyvej, 2610 Rødovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6159206

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet