Bliv proces- og udviklingskonsulent i Rødovre Kommune med fokus på strategisk arbejde og tværgående samarbejde

dato

Bliv vores nye tværgående konsulent – med blik for både helheden og detaljen!

Som proces- og udviklingskonsulent i Teknisk Forvaltning er du med til at understøtte, at vi arbejder som én samlet organisation. Du får en varieret hverdag med opgaver, der spænder fra strategiske oplæg til formidling af komplekse problemstillinger i et klart og forståeligt sprog

Om jobbet
Rødovre Kommune er i rivende vækst. Nye borgere, nye projekter og nye krav betyder, at vi står over for komplekse opgaver, der kræver helhedstænkning og stærk koordinering. Derfor har vi brug for en konsulent, der kan:

  • Koordinere og kvalitetssikre input til processer og levere skarpe beslutningsoplæg til chef- og direktionsniveau samt til det politiske niveau.
  • Indsamle viden og kvalitetssikre svar til borgmesterkontoret og andre henvendelser.
  • Samle kolleger på tværs, når der opstår behov for fælles løsninger.
  • Oversætte komplekse problemstillinger til et klart og forståeligt sprog.
  • Bidrage til strategisk arbejde og understøtte tværgående initiativer.
  • Støtte kommunikationen med præsentationer og formidling.
Kort sagt: Du bliver vores tværgående konsulent, der skaber overblik og fremdrift.

Din profil
Du bliver en tværgående støttefunktion for kolleger i hele forvaltningen. Udover at have et naturligt servicegen og evnen til at skabe gode relationer på tværs, forventer vi, at:
  • Du har en akademisk uddannelse
  • Erfaring med, eller lysten til, at lede og drive processer
  • Du er nysgerrig, struktureret og trives med at have mange bolde i luften.
  • Du er skarp til skriftlig formidling og kan gøre komplekse emner lette at forstå.
  • Du har lyst til at lære, tage ansvar og være med dér, hvor tingene sker.
  • Du trives i at balancere opgaver af såvel driftsmæssig som strategisk karakter

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en politisk styret organisation – men det er ikke et krav.

Derfor skal du vælge os
Du vil blive en del af Sekretariatet i Teknisk Forvaltning. Sekretariatet består af 4 programledere, 1 sociolog, 2 administrative medarbejdere og 2 jurister. Du vil være med til at definere sekretariatets rolle som støttefunktion til resten af forvaltningen og ligeledes være med til at bidrage til sekretariatet som en tværfaglig afdeling, hvor vi løbende sparrer og udvikler os.

I hele Teknisk Forvaltning arbejder vi på tværs af fagområder og vægter et helhedsorienteret blik på alle opgaver. Vi lægger alle vægt på en god arbejdsdag med fleksible rammer, godt humør, samarbejdsvilje og interesse for udviklingen af Rødovre.

Vi tilbyder:
  • Inspirerende og politisk højt prioriterede opgaver
  • Gode muligheder for at opbygge og vedligeholde netværk
  • Fleksible arbejdstider
  • Gode udviklingsmuligheder

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen indplaceres på niveau som konsulent med løn i forhold til kvalifikationer, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ansøgning
Vi skal have din ansøgning med relevante bilag og referencer inden torsdag den 8. januar 2025 kl 23:59.
Klik på knappen ”søg job” for at sende din ansøgning.

Der vil blive afholdt 1. og 2. samtaler i uge 3 og 4 på Tæbyvej 77.

Hvis du vil vide mere
Hvis du vil vide mere, kan du læse mere på www.rk.dk . Du er også velkommen til at kontakte:

Sekretariatsleder Christina Møller Underbjerg (3076 7226)

Arbejdssted: Teknisk Forvaltning, Tæbyvej 77, 2610 Rødovre.

Rødovre Kommune er en geografisk lille og centralt beliggende kommune med et højt ambitionsniveau for borgerne og byen. Også af den grund er vi en attraktiv og spændende arbejdsplads, og vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet.

Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning. Bemærk, at Rødovre Kommune har røg- og nikotinfri arbejdstid, som betyder, at vi ikke må ryge eller tilsvarende som vapes eller snus i arbejdstiden.

Vores stillinger opslås på fuld tid medmindre andet er angivet i stillingsopslaget.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Rødovre Kommune, Rødovre Parkvej, 2610 Rødovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/30ad968b-47e3-4436-8ac3-526e34e5c83f

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet