Chefkonsulent til Center for Diabetes og Hjertesygdomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Center for Diabetes og Hjertesygdomme søger en erfaren konsulent med interesse for tværsektorielt samarbejde og lighed i sundhed.

Brænder du for at videreudvikle et stærkt tværsektorielt samarbejde i det Nære Sundhedsvæsen i landets største kommune? Har du erfaring med at facilitere og drive projekter med et skarpt blik på de strategiske sammenhænge og samarbejder på tværs af kommunale og regionale aktører? Kan du omsætte faglige udviklingstiltag til hverdagsimplementering? Så er stillingen som chefkonsulent i Afdeling for Viden og Udvikling i Center for Diabetes og Hjertesygdomme noget for dig. Enheden består af 10 engagerede vidensmedarbejdere. Vi arbejder med forskellige typer af udviklingsopgaver. Nogle opstår i driften, andre tager udgangspunkt i faglige anbefalinger, og nogle er forskningssamarbejder med hospitaler og forskere.

Om stillingerne
Vi søger en ny kollega, som skal indgå i vores videns- og udviklingsafdeling i Center for Diabetes og Hjertesygdomme. Vi skal i gang med at videreudvikle på en model om tværsektorielt samarbejde om kroniske sygdomme. Vi har udviklet og afprøvet nogle samarbejdsprincipper inden for diabetesområdet, og nu skal dette skaleres og justeres til andre områder som hjertesygdomme og KOL.

Nogle af opgaverne indenfor tværsektorielt samarbejde:

  • Videreføre erfaringerne med det tværsektorielle samarbejde på diabetesområdet til andre kroniske sygdomme.
  • Løfte det tværsektorielle samarbejde i sundhedsklyngen Byen ud fra principperne om relationel koordinering, Bottom up, fælles populationsansvar og datadrevet ledelse.
Opgaverne vil være en blanding af at være faciliterende, koordinerende og faglige.

Din profil

  • Du har en relevant akademisk kandidatgrad fx folkesundhedsvidenskab, samfundsfaglig kandidatuddannelse, Tværvidenskabelige Sundhedsstudier eller en sundhedsfaglig bachelor med en relevant overbygning.
  • Du kan arbejde selvstændigt, proaktivt og systematisk og få tingene til at ske.
  • Du er god til at skabe relationer og netværk.
  • Du har et bredt kendskab til sundhedsvæsenets organisation og aktører.
  • Du har stor erfaring med projektledelse og kan facilitere udviklingsworkshops og virtuelle møder.
  • Du er en dygtig formidler på skrift og i tale.
  • Du har analytisk sans, forståelse for data og et veludviklet strategisk blik.
  • Du brænder for at skabe resultater gennem samarbejde og bidrager naturligt til et godt kollegaskab og den løbende udvikling af et godt arbejdsmiljø.
  • Evner til at navigere i samarbejdet internt mellem det politiske niveau i kommunen, den centrale del af forvaltningen og driftsenhederne og eksternt med almen praksis og hospitaler.
  • Har et stort drive og er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer.
Om Center for Diabetes og Hjertesygdomme
Vi er 45 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde som sygeplejersker, fysioterapeuter, diætister, akademikere og administrative medarbejdere. Vi er en arbejdsplads i rivende udvikling og arbejder blandt andre sammen med forskere. Center for Diabetes og Hjertesygdomme er Danmarks eneste og største rehabiliteringscenter. Vi er ambitiøse og visionære med det mål, at flere københavnere med diabetes og hjertesygdomme mestrer hverdagslivet og fastholder gode vaner efter endt forløb, så livskvaliteten øges, og københavnerne sikres lige muligheder for et godt og langt liv.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er fast og ønskes besat snarest muligt eller fra den 1. oktober 2023.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne i henhold til aftale med forhandlingsberettigede organisation.

Den ugentlige arbejdstid ugør 37 timer.

I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet referencer.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål vedr. jobbet, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Kristina Johansen på 5162 5976 (uge 30, 31, 32 og 33).

Få mere information om Center for Diabetes på www.diabetes.kk.dk

Søg via linket senest torsdag den 17. august 2023
Ansættelsessamtaler holdes tirsdag den 22. august 2023 eller onsdag den 23. august 2023.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193421&DepartmentId=22803&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878175

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet