Cphbusiness Partner søger en ny kollega med solid driftsøkonomisk indsigt og systematisk mindset til et forretningsområde i vækst.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for økonomi og systematik?

Om arbejdsfeltet

Cphbusiness Partners forretningsområde er efter- og videreuddannelse. Cphbusiness Partner har en årlig omsætning på 70 millioner kroner og beskæftiger cirka 30 fuldtidsansatte lektorer, konsulenter og administrative medarbejdere samt et større antal deltidsansatte undervisere. Cphbusiness Partner arbejder markedsorienteret og med øje for de krav til arbejdsstyrkens kompetencer, som er i stadig forandring, og hvor dagens dagsorden handler om digitalisering, bæredygtighed, grøn omstilling og først og fremmest lederskab.

Med markedsorienteringen følger en forretningsorientering, som sætter mål for vækst på både Cphbusiness Partnerstoplinje som bundlinje og det bidrag, som forretningsområdet leverer til Cphbusiness’ fælles kapacitet. Cphbusiness Partner er på mange måder en virksomhed i virksomheden med egen administration, studievejledning, chefkonsulenter og produkter, som spænder over en bred vifte af akademi- og diplomuddannelser og anden kompetenceudvikling.

Uddannelserne er opbygget i moduler og retter sig mod såvel medarbejdere, der blot ønsker en supplerende kompetence, som dem, der gerne vil tage en hel videregående uddannelse sideløbende med jobbet. Ofte er det virksomheder og organisationer, som køber hele forløb til deres medarbejdere eller medlemmer.

Som ny medarbejder har du to kerneopgaver:

  • Du er Cphbusiness Partners økonomiske tovholder, som i tæt samarbejde med Cphbusiness Partners ledelse og konsulenter sikrer den rette driftsøkonomiske tilgang til kalkulationer, prisfastsættelse og andet, ligesom du i tætsamarbejde med Cphbusiness’ centrale økonomifunktion sikrer velfungerende processer for budgetlægning og -opfølgning samt rettidig og retvisende ledelsesinformation til såvel Cphbusiness Partners ledelse som Cphbusiness’ direktion og bestyrelse. Desuden er du en del af det administrative team, som står for planlægning og koordinering af Cphbusiness’ åbne program for efter- og videreuddannelse.
  • Du bliver en del af en dynamisk og udviklende enhed med reference direkte til partnerdirektør Torben Kirk Rønler.
Om dig

  • Du er talknuser ind til benet og anlægger en forretningsmæssig tilgang til opgaverne.
  • Du har erfaring med formler, strukturering og visualisering af data i Excel og gerne med kendskab til PowerBI.
  • Du har en stærk faglig ballast i både teori og praksis og har selv en relevant videregående uddannelse.
  • Du er systematisk og analytisk og har overblik, men også et øje for detaljen, der kan gøre den store forskel.
  • Du trives i et agilt og nogle gange hektisk arbejdsmiljø, uden at det gode humør sætter ud.
  • Du kan arbejde i team i et fagprofessionelt miljø, og er god til den interne og eksterne kommunikation.
Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og den relevante faglige organisation. ​

Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Partnerdirektør Toeben Kirk Rønler enten på e-mail: torr@cphbusiness.dk eller på telefon: 3615 4905

Sådan søger du

Du søger via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Ansøgningsfristen er den 6. september 2023. Vi holder ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen.

Tiltrædelse efter aftale og senest 1. november 2023.

Cphbusiness er landets største erhvervsakademi med afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter i Rønne. Vi tilbyder en bred vifte af videregående uddannelser op til professionsbachelor- og diplomniveau, der er stærkt forankret i erhvervslivets praksis. Som offentligt ejet uddannelses- og forskningsvirksomhed er det vores ambition at gøre viden til værdi gennem det personlige lederskab, og det vil vi gøre for stadig flere, stadig bedre og stadig mere effektivt. Vi har årligt omkring 12.000 studerende og tæller godt 450 medarbejdere i arbejdsfællesskabet Cphbusiness. Et arbejdsfællesskab, hvor alle er forpligtet på ambitionen under mottoet We dare, we share, we care.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171495&DepartmentId=8122&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892180

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet