Dygtig administrativ medarbejder med stærke økonomiske kompetencer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet
Vi søger en dygtig administrativ medarbejder til Børne- og Familieafdelingen, som har erfaring med regnskab og økonomistyring.

Du får et stort og spændende ansvarsområde i en afdeling, der hele tiden er i bevægelse, fordi de børn, unge og familier vi arbejder med er i bevægelse. Det er borgere, som udvikler og flytter sig hele tiden, og det afspejles i økonomien. Derfor er regnskab og økonomistyring vigtigt for os at have godt styr på.

Der er rigtig mange forskelligartede opgaver, her nævner vi blot nogle af dem:

  • Diverse BI-datatræk, der understøtter en stram økonomistyring.
  • Controlling af data på tværs af systemer, således at vi løbende sikre høj datakvalitet, der kan understøtte de ledelsesmæssige beslutninger.
  • Klargøring af aktindsigtssager til gennemlæsning hos rådgiver.
  • Telefonbetjening af vores borgere.
Når du lander hos os, står vi klar med et introduktionsprogram, der skal sikre, at du kommer godt fra start.

Din profil
Det er vigtigt at du har lyst til at arbejde med økonomistyring og data i bred forstand og kan se de mange muligheder, som er forbundet med det.

Vi ved, at ingen kan alt, men er på udkig efter dig som:
  • har erfaring med regnskab og økonomistyring, meget gerne med kendskab til den kommunale organisering og administration.
  • har flair for IT - Du må meget gerne have erfaring i at arbejde med DUBU, KMD-Opus og AS2007.
  • kan arbejde systematisk og målrettet og har en god struktur.
  • er detaljeorienteret og omhyggelig.
  • har gode samarbejdsevner, er fleksibel og kan samarbejde på tværs af afdelinger og faggrupper.
  • er udadvendt og serviceminded.
  • er god til at have flere bolde i luften ad gangen.
  • kan arbejde selvstændigt, men samtidig også er en teamplayer.
  • er klar på et godt grin med kollegaerne.

Derfor skal du vælge os

En stærk velfærdskommune, hvor vi dagligt er optaget af, hvordan vi skaber værdi for borgerne
I Social- og Sundhedsforvaltningen i Rødovre Kommune står vi på et stærkt kulturelt fundament sammen, der handler om ”Sammen med Borgeren”. ”Sammen med Borgeren” sætter løbende fokus på den værdi vi skaber for borgerne, og hvordan vi kan gøre det endnu bedre.

Vi kan ikke alt, men vi er i Børne- og Familieafdelingen særligt stolte af, at:
  • Vi har et tæt og godt samarbejde mellem vores administration, myndighedsområde og vores udførerdel.
  • Vi har fokus på de relationelle koblinger i afdelingen gennem fælles afdelingsmøder og diverse sociale arrangementer.
  • Vi er en afdeling, hvor vi har øje for hinanden og understøtter det ved at prioritere et godt og sundt arbejdsmiljø.
  • Vi er ambitiøse på borgerens vegne, vi tænker stort og starter småt og finder kreative løsninger på vanskelige problemstillinger.
  • Vi er en afdeling, hvor vi har øje for hinanden, hvilket vi understøtter ved at prioritere et godt og sundt arbejdsmiljø.
  • Vi arbejder tillidsbaseret og med højt til loftet.
Du vil indgå i et hyggeligt kontorfællesskab med dine nærmeste kollegaer.

Jobbet er spændende, selvstændigt og udviklende, der er gode kolleger med stor respekt og anerkendelse af hinandens forskellighed. Vi har et trygt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og høj faglighed.

Derudover holder vi af et godt grin og rare omgivelser, hvor både medarbejdere og borgere føler sig velkomne. Vi tror på, at vi er stærke sammen og ad den vej kan gøre en forskel for de mest sårbare og udsatte borgere i Rødovre kommune.

Du bliver en del af Børne- og Familieafdelingens administrationsteam som består af fire medarbejdere, der samarbejder tæt med myndighedsområdet, som består af et Visitationsteam, Børne- og Ungeteam, Specialteam og Familieplejeteam.

Ledelsen består af en Børne- og Familiechef, en leder af myndighedsområdet, en leder af administrationen og tre udfører-ledere. Herudover får du ca. 100 superdygtige og engagerede kollegaer.

Så er du glad for at anvende dit systematiske og administrative flair og kan genkende dig selv i ovennævnte, så er det nu, du skal søge stillingen som administrativ medarbejder hos os i Børne- og Familieafdelingen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Det er en fuldtidsstilling med start 1. februar 2024.

Hvis du vil vide mere
Hvis du vil vide mere, kan du læse mere på www.rk.dk . Du er også velkommen til at kontakte leder af administrationen Laila Ljungbeck på 36377322.

Ansøgning
Vi skal have din ansøgning med relevante bilag og referencer senest den 6. december 2023. Klik på knappen ”Søg stillingen” for at sende din ansøgning. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 13. december 2023, evt. 2. runde ansættelsessamtaler den 15. december 2023.

Rødovre Kommune har røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Børne- og Familieafdelingens administrationsteam, Rødovre Parkvej, 2610 Rødovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5942564

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet