Engageret medarbejder til boliganvisning og borgerservice i Rødovre Kommune

dato

Er du struktureret, serviceminded og god til at holde mange bolde i luften?
Så er du måske vores nye kollega i Boliganvisningen og Kontaktcenteret i Borgerservice
Om jobbet
Vi søger en engageret og positiv medarbejder til Borgerservice. Stillingen er på 37 timer ugentligt og kombinerer tre vigtige funktioner: sagsbehandling inden for boliganvisning og beboerindskudslån, betjening i Kontaktcentret, hvor vi håndterer kommunens hovedtelefonnummer og straksafklarer henvendelser fra borgerne – Og sidst men ikke mindst, generel borgerbetjening i Borgserservice (Bl.a. pas, kørekort og MitID).
I Boliganvisningen vil dine arbejdsopgaver blandt andet være:

  • Sagsbehandling af boligansøgninger og beboerindskudslån
  • Kontakt med borgere via telefon, e-mail og fremmøde i Borgerservice
  • Samarbejde med boligorganisationer, interne samarbejdspartnere og andre myndigheder
  • Brug af IT-systemer som Modulus Bolig, SBSYS, SAPA, KMD Boliglån, CPR-register og Skifteportalen
I Kontaktcentret vil du:
  • Være første kontaktpunkt for borgere, der ringer til kommunen
  • Videreformidle opkald og hjælpe med straksafklaring af henvendelser
  • Være en del af et dedikeret team, der har fokus på høj faglighed og god borgerservice
Dine primære opgaver vil være i Boliganvisningen (herunder bl.a. tildeling af ældreboliger) og Kontaktcenteret, men en stor del af arbejdet i Borgerservice går også ud på at betjene borgerne når de møder fysisk op og skal have hjælp til bl.a. pas, kørekort og MitID, så hvis du også har erfaring med disse opgaver vil det være en stor fordel.
Din profil
Vi forestiller os, at du:
  • Har en relevant kontoruddannelse, gerne med kommunal baggrund
  • Har erfaring med sagsbehandling og helst med boliganvisning og/eller beboerindskudslån
  • Trives med en travl hverdag, hvor opgaverne spænder bredt og to dage sjældent er ens
  • Er nysgerrig, tålmodig og serviceminded i mødet med borgerne – både pr. telefon og ved fysisk fremmøde
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Er struktureret og detaljeorienteret, samtidig med at du kan bevare overblikket i en kompleks hverdag
  • Har flair for it og sætter dig hurtigt ind i nye systemer
  • Trives med at arbejde både selvstændigt og som del af et team
Derfor skal du vælge os
Du bliver en del af Borgerservice i Rødovre Kommune, hvor vi har et stærkt kollegialt fællesskab, en uformel omgangstone og høj faglighed. Vi arbejder hver dag for at give borgerne en god og professionel service og lægger vægt på både arbejdsglæde og udvikling.
Hos os får du:
  • En arbejdsplads med højt til loftet og plads til forskellighed
  • En afvekslende hverdag med både selvstændige og fælles opgaver
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • En sundhedsordning med fx fysioterapi, forebyggende sundhedsindsatser og ergonomisk vejledning
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er på 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. september 2025.
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Borgerservicechef Sune Johansson på telefon 30767084 for at høre mere om stillingen. Du kan også læse mere om Rødovre Kommune på www.rk.dk.
Ansøgning
Send din ansøgning online med relevante bilag senest 19. juni 2025 via knappen "Søg stillingen".

Rødovre Kommune er en geografisk lille og centralt beliggende kommune med et højt ambitionsniveau for borgerne og byen. Også af den grund er vi en attraktiv og spændende arbejdsplads, og vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet.

Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning. Bemærk, at Rødovre Kommune har røg- og nikotinfri arbejdstid, som betyder, at vi ikke må ryge eller tilsvarende som vapes eller snus i arbejdstiden.

Vores stillinger opslås på fuld tid medmindre andet er angivet i stillingsopslaget.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Borgerservice, Rødovre Parkvej, 2610 Rødovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1f126500-2843-4c67-9983-3bcf935b1460

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet