BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
... så har du netop nu chancen for at lande et spændende job hos Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse i Hjørring.
Som økonomimedarbejder i Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse bliver du en del af et stærkt fagligt team med gode muligheder for at udvikle dit potentiale gennem egne ansvarsområder og opgaver i Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse. Hos os vil du blive en del af en af Danmarks største arbejdspladser med rig mulighed for at skabe et stærkt netværk og fremtidige karrieremuligheder.
Om os
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse leverer kundeorienteret facility management af ejendomme og arbejdspladser til Forsvarsministeriets ca. 20.000 ansatte. Vi varetager byggeprojekter, vedligeholder Forsvarets bygninger og faciliteter samt arbejder med energi, miljø og naturpleje. Vi vil være blandt de bedste i staten til ejendomsadministration, og vi har derfor fokus på at sikre balance mellem kundetilfredshed og effektive løsninger af vores kerneopgaver.
Du bliver en del af Ejendomsstyrelsens økonomiafdeling med ca. 30 medarbejdere. Økonomiafdelingen er en del af Forsvarsministeriets koncernfælles økonomifunktion – et stærkt økonomifagligt fællesskab, som binder den økonomiske styring sammen på tværs af Forsvarsministeriets Koncern. Vi har en ambitiøs strategi om at være blandt de bedste til økonomistyring og har stort fokus på udvikling, som kan understøtte vores høje ambitioner. Vi har et uformelt arbejdsmiljø, hvor teamwork, fleksibilitet og godt humør tillægges stor vægt.
Om stillingen
Vi har i øjeblikket to ledige stillinger. Fælles for dem er, at du vil få selvstændige ansvarsområder, hvor du i samarbejde med kolleger i økonomiafdelingen skal understøtte økonomistyring af Ejendomsstyrelsens ressourcer.
Du vil blive tilknyttet en af to sektioner, der yder support, rådgiver og laver økonomistyring for hver sin division i Ejendomsstyrelsen. Den ene sektion har fokus på opgaver vedrørende etablering af Forsvarets bygninger og anlæg, mens den anden sektion har fokus på den daglige drift på Forsvarets kaserner, herunder rengøring, arealpleje, tekniske installationer og lignende.
Dine primære arbejdsopgaver i jobbet bliver at:
- Drive og afvikle månedlige økonomiopfølgningsmøder
- Medvirke til at udarbejde retvisende budgetter, prognoser, etc.
- Sikre, at de økonomiske bevillinger og rammer overholdes
- Fungere som økonomisk rådgiver til Ejendomsstyrelsens projektledere og budgetansvarlige chefer
- Varetage daglige driftsopgaver, eksempelvis opfølgning på finansiel controlling, vedligeholdelse og oprettelse af stamdata etc.
Udover ovenstående punkter, kommer der løbende ad hoc opgaver, hvor der er rig mulighed for at udfordre sig selv – mulighederne er mange, og du bliver en aktiv medspiller i at understøtte det danske forsvar.
Som vores nye medarbejder kan du forvente at få en interessant og udfordrende hverdag i en spændende afdeling og organisation, hvor resultater og udvikling spiller en central rolle.
Om dig
Vi forestiller os, at du har en baggrund som økonomimedarbejder/-assistent, bogholder, kontorassistent, finansøkonom eller anden relevant økonomisk baggrund. Det vil være en fordel, hvis du allerede har gjort dig erfaringer inden for lignende stillinger, men det er ikke et krav.
Har du allerede erfaring med økonomisystemer (gerne SAP) vil det være en stor fordel. Derudover har du generelt en bred erfaring med Microsoft Office pakken, særligt Excel og Outlook mestrer du. Du vil dog modtage oplæring i systemerne, således du er klædt ordentligt på til at varetage de nye opgaver.
Som person er du smilende og positiv. Du skal kunne arbejde selvstændigt, såvel som i teams. Det vigtigste er, at du er nysgerrig og lærenem – og har mod på at tage imod nye udfordringer.
Ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende overenskomst. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsen.
Ansættelsesområdet er Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder og institutioner, ansættelsesstedet er Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej 55, 9800 Hjørring.
Forsvarsministeriets Koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Michael Rasmussen på tlf. 72 81 32 05 eller sektionschef Charlotte Baldur på tlf. 41 32 57 13.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Toke Rasmussen, Forsvarsministeriets Personalestyrelse, på tlf. 32 66 59 91.
Ansøgningsfristen er søndag den 3. september 2023. Stillingen er til besættelse 1. november 2023 eller snarest derefter.
Vi vil bede dig om at sende din ansøgning og CV via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet, Departementet, Holmens Kanal 9, 1060 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184813&DepartmentId=18962&MediaId=4691&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886189