Intern sælger & kundekoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du uddannet VVS’er og brænder du for at yde høj kundeservice og kan du sælge samt skabe tillid gennem telefonen?
- så er det måske lige dig vi søger, som intern sælger & kundekoordinator.

Du motiveres af god kundeservice, telefonisk salg af VVS-opgaver, planlægning/booking af opgaver samt en arbejdsdag med mange bolde i luften på en gang.

I stillingen, som intern sælger & kundekoordinator, modtager du kundens ordre samtidig med, at du yder rådgivning undervejs. Din rådgivning betyder at kunden får en individuel tilpasset løsning, som dækker kundens behov.

Din fornemmeste opgave er at servicere kunden så han/hun er tilfreds og naturligt vender tilbage – både for at handle men også for at få din vejledning.

Derudover vil dine opgaver være udarbejdelse og opfølgning af mindre tilbud, indgåelse af aftaler om kundebesøg, heraf planlægning og koordinering af besøg for montøren samt daglig kontakt med montørerne.

Din uddannelse er ikke afgørende, dog kræver stillingen at du er VVS-uddannet eller har erfaring med VVS-branchen, samt et solidt kendskab til VVS- og energiinstallationer.

Personligt er du kendetegnet ved at være proaktiv, pligtopfyldende, lyttende og stræber altid efter den løsning, hvor kunden får lige det ekstra.

Du får en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst, det er derfor vigtigt at du kan bevare overblikket, selv i travle perioder. Du begår dig naturligt på alle niveauer i organisationen. Sidst men ikke mindst er du en god kollega, der bidrager til at skabe et godt samarbejde i teamet.

Vores nye interne sælger er vant til at anvende IT som arbejdsredskab og kan lide en ofte hektisk arbejdsdag med mange ind- og udgående telefonopkald. Du kan holde hovedet koldt i pressede situationer og har altid en konstruktiv og løsningsorienteret adfærd. Du har et højt drive og kan gå foran.

Du tager ansvar for dine opgaver, der løses professionelt og med høj kvalitet, og du er fokuseret på at overholde deadlines.

Det er en tempofyldt stilling, med mange telefonopkald både ind- og udgående - hvor du hele tiden skal være et skridt foran.

Dine primære opgaver bliver:
o At sikre kunden en professionel og høj service i besvarelsen af telefonopkald og mails
o At sikre kunden den mest optimale løsning ved at afdække kundens behov
o At indgå aftaler med kunden om besøg af vores montører og at booke disse
o At sikre montøren en god planlægning
o At yde teknisk rådgivning
o At behandle reklamationer
o At håndtere leads
o At udarbejde mindre tilbud samt opfølgning

Hvem er VVS Søberg

Søberg teamet - Vi skaber glade kunder
I VVS Søberg tilbyder vi landsdækkende service- og installationsløsninger inden for energi, bad, sanitet samt øvrige VVS-opgaver til både private og erhverv. Søberg er grundlagt i 1990 og har i dag ca. 150 ansatte.

Som ansat i VVS Søberg er du med i et team af dygtige medarbejdere med stor erfaring inden for energi og VVS. Vi har en stor kærlighed til faget og for os er kunden altid i centrum – hvad enten det drejer sig om store opgaver eller mindre reparationer.

Er du interesseret?

Så vil vi varmt opfordre dig til at sende os dit CV og rigtigt gerne med et afsnit om din motivation for jobbet, og hvordan dine kompetencer kommer til udtryk i dagligdagen.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør Morten Søberg på telefon 5150 5671.

Vi holder løbende samtaler - så skynd dig at ringe eller send dit CV med motivation og kompetencer.

Arbejdssted: Rødovre
Omfang: 37 timer pr. uge ekskl. pauser
Start: Hurtigst muligt

Vi glæder os til at høre fra dig

Lidt mere om os

Vores kunder er i centrum for alt, hvad vi gør. Vi lægger stor vægt på at overholde hvad vi lover, at give hurtig respons og yde høj kvalitet i vores arbejde. Vi er jordnære og bestræber os på at være ordentlige overfor kunder, interessenter og medarbejdere.

Som medarbejder vil du opleve en virksomhed med en stærk historie og en flad struktur – det betyder at vi hurtigt kan træffe beslutninger. Vi arbejder under stor frihed med ansvar og har de gængse personaleforhold som eksempelvis personaleforening, sundhedssikring, madordning – og så interesserer vi os for din udvikling og drøfter gerne dette samt kurser, videreuddannelse m.v.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

VVS Søberg A/S, Lysbjergvej, 6500 Vojens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949726

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet