BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at sikre god kommunikation til medarbejdere, ledere og potentielle medarbejdere? Og motiveres du af at være med til at løfte en kompleks og vigtig samfundsopgave? Så har vi jobbet til dig i Skattestyrelsens kontor for Intern Kommunikation, Kultur og Brand.
Vi søger en stærk kommunikatør, der har lyst til at være en del af vores team, hvor vi arbejder sammen som et inhouse kommunikationsbureau om at udvikle gennemtænkte kommunikationsløsninger, rådgive organisationen og producere interne og eksterne kommunikationsløsninger. Vi løfter i flok og skaber resultater sammen. Det betyder, at du er en resultatorienteret teamplayer, hvis du skal lykkes her hos os.
I Skattestyrelsen har vi en ambition om at være en af Danmarks allerbedste arbejdspladser for vores mere end 5000 medarbejdere. Derfor har vi også høje ambitioner for vores kommunikation til ledere, medarbejdere - og til kommende kolleger.
Dit nye job
Du kommer til at arbejde i kontoret Intern Kommunikation, Kultur og Brand, der er et stærkt hold på 12 kolleger. Her vil du være med til at skabe en attraktiv arbejdsplads ved at kommunikere gennem flere kanaler og på mange måder, så alle kan mærke vores værdier, kender retningen og oplever at være en del af et fællesskab. Et succeskriterie er, at du kan bidrage socialt og med stærk faglighed til vores team, så vi fortsat lykkes med at levere forretningsnære løsninger, der understøtter Skattestyrelsens kommunikationsplatform og strategi.
Du vil bl.a. få følgende konkrete opgaver:
- Udarbejde indhold til vores intranet, lederkanal og til LinkedIn
- Indgå i en tværgående redaktionsgruppe og være med til løbende at udvikle de kanaler, vi driver
- Rådgive ledere og kolleger om gode kommunikationsløsninger
- Udarbejde mindre kommunikationskampagner
- Bidrage til vedligeholdelse af vores intranet
- Tage del i kontorets generelle arbejde med intern kommunikation, kulturskabende tiltag og branding.
Vi lægger vægt på, at du har en relevant videregående uddannelse indenfor kommunikation eller journalistik. Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet i en offentlig myndighed eller politisk styret organisation – men bestemt ikke et krav.
Du er en stærk formidler og er god til at få øje på og opsøge de gode historier. Det falder dig naturligt at tænke i samspil på tværs af forskellige målgrupper og kanaler - interne og eksterne.
Du kan skabe gode relationer med dine kolleger i såvel teamet som resten af organisationen, og er en holdspiller, der gerne hjælper til, når dine kolleger har brug for en ekstra hånd.
I din tilgang til arbejdet er du samarbejdende, struktureret og kvalitetsbevidst. Du tager initiativ og ansvar. Du kan håndtere en travl og omskiftelig hverdag med mange forskellige opgaver på én gang, og du byder aktivt ind og bidrager til teamets samlede opgaveløsning, ambitioner og sociale liv.
Din nye arbejdsplads
Intern kommunikation, Kultur og Brand er en del af staben i Skattestyrelsen, der er et selvstændigt underdirektørområde og har til opgave at være bindeled mellem topledelsen og organisationen. Vi rådgiver og bidrager til, at topledelsen har det bedst mulige grundlag for at træffe beslutninger, og bistår topledelsen med at sætte retning, prioritere og eksekvere beslutningerne. Du vil opleve at være i kontakt med et stort udsnit af organisationen, og derfor er det afgørende, at du har nemt ved at skabe dialog, samarbejde og opbygge relationer.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning og dit CV samt evt. andre relevante dokumenter senest fredag den 4. august 2023 via linket ”Søg stillingen”.
Vi indkalder og afholder samtaler i uge 32 og 33.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Intern Kommunikation, Kultur og Brand, Joan Stougaard Gundersen på 72 37 66 78.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC) eller overenskomst for journalister i statens tjeneste. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.
Arbejdsstedet er Copenhagen Towers på Hannemanns Allé 25, 2300 København S.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, KBH, Hannemanns Allé 25, Hannemanns Allé 25, 2300 København S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170727&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875240