Konsulent til ledelsesunderstøttelse og sekretariatsbetjening i Det bydækkende Områdesekretariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi mangler dig til at indgå i et team på i alt fire konsulenter med en differentieret uddannelsesmæssig baggrund, som varetager en bred vifte af drift- og udviklingsopgaver.

I Det bydækkende Områdesekretariat varetager vi ledelsesunderstøttelse og sekretariatsbetjening for alle Børne- og Ungdomsforvaltningens fem områdeforvaltninger. Vi har fokus på at sikre ensartethed i opgaveløsningen på tværs af byen og på at få praksis ind i de beslutninger, som har betydning for børn, familier og medarbejdere i byens skoler og dagtilbud.

Det bydækkende Områdesekretariat er fysisk placeret i Område Valby, Vesterbro og Kgs. Enghave men vi løser opgaver for alle fem Områdeforvaltninger i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune.

Hver enkelt Områdeforvaltning består af en områdechef, to faglige chefer og tre ledere, som samlet set har det ledelsesmæssige ansvar for fire teams, som er Team Sundhedsplejersker, Team Psykologer og Tale-høre-konsulenter, Team Konsulenter, Team Støtte- og Kompetencepædagoger. I de fem områdeforvaltninger er der samlet set ansat ca. 600 medarbejdere.

Som konsulent i Det bydækkende Områdesekretariat vil du få en bred vifte af opgaver. Der vil være driftsopgaver omkring planlægning, forberedelse, facilitering og opfølgning på en række chefmøder. Du skal ligeledes bidrage til Områdeforvaltningernes internationale samarbejde herunder planlægning af besøg fra hele verden.

Der vil i lige så høj grad være udviklingsopgaver, hvor du fx i samarbejde med Børne- og Ungdomsforvaltningens Faglige Center og Administrative Ressourcecenter skal bidrage til, at nye indsatser målrettet skoler og institutioner forankres i praksis på bedst mulige måde.

Vi søger en konsulent, som

  • har en professionsbachelor med en kandidatoverbygning eller en akademisk uddannelsesbaggrund
  • har erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation
  • besidder overblik og trives med at have mange bolde i luften samtidig
  • kan arbejde selvstændigt men som samtidig er bevidst om, at de bedste resultater skabes igennem samarbejde med kollegaer og andre samarbejdspartnere
  • har betydelig erfaring med at arbejde i Office-pakken, og det er en fordel, hvis du har særlige forudsætninger for at arbejde i Excel
  • har mod på at arbejde med enhedens internationale relation særligt i forhold til udenlandsbesøg i skoler og dagtilbud
  • kan kommunikere klart i både skrift og tale
Vi tilbyder

  • mulighed for en meget varieret opgaveportefølje
  • et fagligt engageret team, hvor vi hjælper hinanden. Vi er flere nye medarbejdere, og der er rum til dine særlige kompetencer og interesser
  • tæt ledelsessparring, hvor vi prioriterer din faglige udvikling
  • en travl og spændende hverdag med plads til humor, og hvor sociale arrangementer prioriteres
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte faglig chef Mie Skytte Grønnemose på 2725 1881.

Søg via linket senest onsdag den 23. august 2023
Ansættelsessamtaler vil finde sted mandag den 28. august 2023 fra kl. 13.30.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193783&DepartmentId=19421&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886080

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet