Lægesekretær eller sundhedsservicesekretær søges i vores eksterna team - genopslag

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du struktureret, proaktiv og har du evnen til at koordinere et patientforløb med en stærk administrativ profil – kan du svare ja til det, så skal du læse videre.

Vi er 2 sekretærer der søger en ny kollega, da vores gode kollega har valgt at søge andet erhverv, og derfor har vi en ledig stilling i vores øjenlåg- og tårevejsteam, så brænder du for lægesekretærfaget i en stilling med udviklingsmuligheder, så er du måske den kollega vi søger.

På afdeling for Øjensygdomme arbejder vi i teams, hvor dagligdagen vil være præget af et tæt tværfagligt samarbejde og hvor du som sekretær er en vigtig nøglespiller i den daglige drift.

Sekretærerne i vores afdeling er utroligt vigtige for en god og effektiv drift og er samtidig vigtige brikker i det tværfaglige samarbejde. Vi er en afdeling som vægter, at opgaverne løses af de bedste kompetencer, hvorfor sekretærerne ofte involveres i nye opgaver. Vi prioriterer og værdsætter derfor kompetenceudvikling for sekretærerne – for hele tiden at være på forkant med nye opgaver. Som sekretær i vores afdeling skal du derfor være motiveret for kompetenceudvikling i form af uddannelse eller ved løbende at udvide din opgaveportefølje.

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads, der vægter psykologisk tryghed og frihed under ansvar
  • Teamsamarbejde på tværs med gode kollegaer; vi sidder sammen med hornhindeteamet bestående af 3 sekretærer, og sammen bidrager vi alle med højt humør.
  • Udvikling i opgaveløsning som favner faglighed og det personlige
  • Mulighed for at præge din arbejdsdag
  • Kontinuerlige kurser og møder med vidensdeling på tværs
  • Introduktion og grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer
Dine opgaver

Lægesekretærerne i afdelingen arbejder i subspecialiserede teams, hvor dagligdagen vil være præget af et tæt tværfagligt samarbejde - og hvor du som lægesekretær er en vigtig nøglespiller i den daglige drift.

Som lægesekretær skal du, sammen med dit team, opretholde strukturen i opgaveløsningen samtidig med at du også skal samarbejde på tværs af afdelingens teams.

  • Koordinering af patientforløb
  • Visitering af henvisninger samt omvisitering til samarbejdspartnere
  • Booking af operationer
  • Registrering, arbejdslister, booking osv i SP
  • Telefonbetjening og besvarelse af mail
Data og registrering er en vigtig kilde til at styre afdelingens drift, hvorfor du som sekretær vil have et stort ansvar omkring registrering og data, således der er en løbende optimering af registreringspraksis - og derved er i stand til at levere data til ledelsen.

Om dig

  • Du skal være uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør
  • Du skal kunne lide en omskiftelig hverdag
  • Du skal kunne lide at tale i telefon med patienter
  • Du skal trives i et travlt sekretariat, hvor vi i alt sidder 6 sekretærer
  • Du må gerne have erfaring med at arbejde i Sundhedsplatformen
Om afdelingen

Afdeling for Øjensygdomme er Danmarks største Øjenafdeling og modtager patienter fra hele landet. Afdelingen er geografisk placeret på Glostrup, men har også afsnit på Kennedy Centret i Glostrup, Nordsjællands Hospital i Hillerød og Blegdamsvej. Øjenafdelingen er en af afdelingerne i HovedOrtoCentret på Rigshospitalet. Vi er ca. 360 ansatte og repræsenterer en bred vifte af faggrupper, heraf 59 sekretærer. Afdelingen er organiseret i 12 teams med hvert sit speciale indenfor øjensygdomme.

Vi er en travl arbejdsplads, præget af mange patientkontakter og med mange samarbejdspartnere.

Du kan finde oplysninger om Afdeling for Øjensygdomme på vores hjemmeside under afsnittet ”om klinikken”; Afdeling for Øjensygdomme

Vil du vide mere?

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Camilla Joost Tranberg på telefon 2117 5042

Ansøgningsfrist

Senest fredag d. 18. august 2023 og der vil løbende blive holdt samtaler til stillingen.

Stillingerne er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.



Forudsætning for ansættelse er forståelse og beherskelse af det danske sprog.

Vi er en røgfri arbejdsplads.

Et af Regionens mål i personalepolitikken er ligebehandling uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap eller religion. Det sikres blandt andet gennem ansættelses- og uddannelsespolitikken.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rigshospitalet, Blegdamsvej 9, 2100 København Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250892&DepartmentId=17973&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884327

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet