Lægesekretær til Ambulatoriet i Afdeling for Lunge- og Infektionssygdomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har brug for dig til at indgå i vores team med 5 søde, dygtige og hjælpsomme kolleger. Søger du nye og spændende udfordringer, kan vi give dig det. Du vil sammen med dine kolleger være ambulatoriets centrale omdrejningspunkt i et godt og tæt samarbejde på tværs af faggrupper og i tæt kontakt med patienter og pårørende.

Ambulatoriet består af et specialeambulatorium og en infiltratenhed (lungecancerudredning).

I specialeambulatoriet, hvor du primært vil få ansættelse, behandler vi patienter med astma, svær astma, sportsastma, KOL og interstitielle lungesygdomme.

Derudover har vi to sengeafsnit og en stor forskningsenhed.

Vi er i alt 14 lægesekretærer fordelt på sengeafsnit og ambulatoriet.

Vi søger en engageret og positiv lægesekretær. Du skal synes, at det er sjovt at have travlt og have et godt overblik.

Vi forventer, at du

  • Er uddannet lægesekretær og gerne med erfaring i ambulatoriefunktioner
  • Du kan lide at arbejde i Sundhedsplatformen
  • Har interesse for patientregistrering
  • Du tager ansvar, er struktureret og omhyggelig, og er god til at samarbejde tværfagligt
  • Har et godt humør i en travl hverdag
Dine arbejdsopgaver vil variere, bl.a.

  • Administrative opgaver herunder henvisninger, afrund besøg med opfølgning på ordinationer, arbejdslister
  • Indgå i tværfagligt teamsamarbejde
  • Telefonbetjening af ambulatoriets call center
  • En masse spændende ad hoc-opgaver
Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsdag med varierende opgaver
  • Gode kollegaer med et godt arbejdsmiljø
  • Grundig sidemandsoplæring
  • Et kort ugentligt møde med dine nærmeste kolleger og den ledende lægesekretær
  • En omgangstone der er uformel og med plads til smil og grin trods travlhed
  • Et tæt og godt samarbejde med ambulatoriets sygeplejersker og læger
  • Mulighed for eget ansvarsområde
  • Mulighed for en hjemme arbejdsdag
Stillingen er med tiltrædelse 1. september 2023 eller efter aftale. Stillingen er vagtfri og på 37 timer eller efter aftale. Mødetiden er primært 07.30-15.00, men kan aftales individuelt

Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist 28. august

Vi afholder løbende samtaler.

Har du nogle spørgsmål, eller ønsker du at vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte chefsygeplejerske Anette Agerholm på telefon 4017 2422 eller mail anette.agerholm.01@regionh.dk eller din kommende kollega lægesekretær Anna-Stasia telefon 3863 5736, (ferie i ugerne 29-31). Har du lyst til at kigge forbi er du også velkommen til det. Ring gerne til os inden du evt. kigger forbi.



Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der ikke har en dansk uddannelse, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med samme karakterkrav, som Sundhedsstyrelsen kræver af sundhedspersonale fra lande uden for EU, for at de kan få dansk autorisation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Bispebjerg Hospital, Bispebjerg Bakke 23, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250666&DepartmentId=18506&MediaId=4714&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877595

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet