BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Har du erfaring med Park drift?
Vil du være en del af en spændende hverdag med masser af grønne og alsidige opgaver, hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg? Så er denne stilling i Rødovre kommune noget for dig.
Som formand for vores grønne drift skal du sikre den daglige planlægning, kvalitetssikring og tilsyn med vores mange forskellige grønne områder. Du skal i tæt samarbejde med driftlederen for Vej og Park, leder for vejdriften, samt værkføre for værkstedet varetage ledelsen af den daglige drift.
I den grønne drift vedligeholder vi alle offentlige grønne områder inkl. skoler, institutioner, samt idrætten med dertilhørende boldbaner. Parkdriften består af 43 drift medarbejdere bestående af gartnere, specialarbejdere samt gartnerlærlinge.
I vejdriften er der tilknyttet 23 medarbejdere bestående af brolæggere, rørlæggere, samt specialarbejdere. Derudover har afdelingen et værksted med seks medarbejdere bestående af mekanikere og specialarbejdere.
Du vil blive en del af et stærkt ledelsesteam med et godt samarbejde som understøttes af 2 administrative medarbejdere.
I din hverdag vil du komme til at indgå i et tæt samarbejde med vores landskabsarkitekter vedrørende vedligeholdelse og opgaveløsninger inden for det grønne område.
Vi har i Rødovre en stor opmærksomhed på klima og biodiversitet.
Du vil i din hverdag både have administrative opgaver samt tilsyns opgaver i marken.
Vej og Park er organiseret i en Driftsafdeling og en Anlæg og Myndighedsafdeling.
Vej og Park har ansvaret for anlæg og myndighedsbehandling, samt drift og vedligehold af kommunens vejnet og grønne områder, dette gælder både offentlige arealer og de arealer der er anlagt i tilknytning til kommunens institutioner.
Dine primære arbejdsopgaver
- Opgave planlægning og styring af Park drift
- Stå for den daglige personaleledelse, samt afholdelse af og deltagelse i møder
- Deltagelse i arbejds- og projektgrupper
- Deltage som vagtleder i vinterberedskabet.
- Diverse ad hoc opgaver
Vi vægter det gode samarbejde højt, både i egen afdeling, såvel som på tværs af afdelingerne.
I samarbejde med afdelingens personale og forvaltningen i øvrigt er du ansvarlig for løsningen af disse opgaver, og medvirker til at sikre det høje serviceniveau vi har i Rødovre Kommune.
Din profil
Vi forventer du har en baggrund som leder eller tilsynsførende i entreprenørbranchen eller fra en anden kommunal driftsenhed, og er indforstået og villig til overarbejde både sommer og vinter.
Din uddannelse er eksempelvis gartner, anlægsgartner, skov og landskabsingeniør, parkforvalter el. lign.
Herudover lægger vi vægt på, at du har:
- Erfaring med Park drift
- Stærk og synlig leder, der dagligt kommunikere i øjenhøjde
- Udpræget situationsfornemmelse, løsningsorienteret med gode samarbejdsevner
- ”Gå på mod” og kan holde humøret højt – også i pressede situationer
- Gennemslagskraft og handlekraft
- Erfaring med at bruge IT i opgaveløsningen
- Gode kommunikationsevner på dansk, og kan begå dig både myndigt og uformelt.
- Erfaring med økonomistyring
- Kørekort B.E.
- Gartner og anlægstekniske færdigheder
- Erfaring med driftsformer, der fremmer biodiversitet og klima
Derfor skal du vælge os
Du vil få mulighed for at præge løsningen af de enkelte opgaver og udviklingen af afdelingen. Der vil desuden være mulighed for faglig og personlig udvikling.
Vi er en dynamisk afdeling med engagerede medarbejdere. Vi vægter det gode samarbejde både i og på tværs af afdelingerne højt, og ved at når vi udnytte hinandens styrker står vi stærkest. Du vil indgå i et samspil med ledere, samt øvrige kolleger bestående af markpersonale, værkstedspersonale, projektledere med høj faglighed indenfor vej og parkområdet og med byens borgere, erhverv og brugere.
Rødovre Kommune er i en rivende udvikling, som medfører store og spændende projekter. Her vil du blive en aktiv spiller og være med til at sikre gode forhold for borgerne i en tætbefolket bykommune. Selvom vi er en lille bykommune er der plads til store tanker og ideer.
Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Det er en fuldtidsstilling med start 1. juni 2024.
Hvis du vil vide mere
Se mere på www.rk.dk . Du er også velkommen til at kontakte afdelingsleder Peter Iversen 36 37 72 34 eller parkformand Ulf Thorsen på tlf. 36 37 72 41.
Arbejdssted:
Vej- og Park, Tæbyvej 77.
Ansøgning
Send din ansøgning online med relevante bilag og referencer, så vi har den 09 april. Klik på knappen ’Ansøg online’/’Søg jobbet’ for at sende din ansøgning.
Rødovre Kommune har røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Parkdrift, Tæbyvej, 2610 Rødovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016217