MYNDIGHEDSAFGØRELSER PÅ KONTINENSOMRÅDET – ER DET DIT NYE JOB?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet
Rødovres kontinenssygeplejerske har fået andet job, og vi har valgt at bruge anledningen til at nytænke funktionen.
Funktionen har hidtidig været placeret i hjemmeplejen og både indeholdt udredning, vejledning og myndighedsafgørelser.
Nu flyttes myndighedsdelen til Visitationen i Ældre-og Omsorg, mens de andre funktioner indtil videre forbliver i hjemmeplejen. Vi forventer at funktionen på sigt vil udvikle sig og at samarbejdet med andre eksempelvis kommunens genoptræningsenhed styrkes. Det er endnu uvist hvor og hvordan funktionen fremadrettet bliver organiseret.
Du vil i det daglige arbejde tæt sammen med de 3 medarbejdere i Visitationen, der sagsbehandler ansøgninger om kropsbårne hjælpemidler.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet handle om:

  • Ansvar for at modtage ansøgninger om kontinenshjælpemidler efter Servicelovens §112
  • Indhente oplysninger fra borger, læger, hospitaler, hjemmepleje og hjemmesygepleje som led i sagsafdækningen inden afgørelsen træffes
  • Ud fra en konkret og individuel faglig vurdering sagsbehandle og afgøre sagen
  • Samarbejde med Børne og Famileafdelingen om børn med kontinensudfordringer
  • Sikre at bedst billigst egnede produkt vælges
  • Oprette bevillinger for borgere under 18 år. Bevillingen for borgere over 18 år oprettes i hjemmeplejen.
  • Kontakt til leverandører om eksempelvis forbrugs og bestillingslister
  • Bidrage ved udbud af kontinensområdet


Din profil
Vi forestiller os, at du har erfaring fra og interesse for kombinationen af myndighedsarbejde og kontinensområdet – helst begge dele men mindst det ene område.
Myndighedsopgaven skal sikre, at borgeres ansøgninger behandles ud fra en konkret individuel faglig vurdering, at lovgivningen og kommunens serviceniveau overholdes og, at der altid peges på det bedst billigst egnede hjælpemiddel eller indsats.
Da du i store træk skal varetage funktionen alene- selv om du bliver del af et team på i alt 4- er der brug for at du arbejder selvstændigt, er opsøgende og evner at skabe og fastholde tværgående samarbejder i og uden for kommunen.



Derfor skal du vælge os

Du vil blive en del af Visitationens omkring 45 medarbejdere, der dagligt løser forskellige aspekter af myndighedsarbejdet i forhold til hjælpemidler, praktisk og personlig hjælp, hjerneskadeproblematikker, forebyggende hjemmebesøg og meget meget andet.
Visitationen har ansat administrative medarbejdere, ergoterapeuter, fysioterapeuter, håndværkere og sygeplejersker.

Vi er en arbejdsplads hvor arbejdsglæden vægtes højt og hvor mange har været ansat længe.

Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Hvis du vil vide mere
Hvis du vil vide mere, kan du læse mere på www.rk.dk . Du er også velkommen til at kontakte leder af Visitationen Dorthe Fisker på 36377474

Ansøgning
Vi skal have din ansøgning med relevante bilag og referencer senest onsdag den 6/3 Klik på knappen ”søg job” for at sende din ansøgning.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 12/3.

Rødovre Kommune har røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Visitationen, Else Sørensens Vej, 2610 Rødovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001335

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet