BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du skrive og tale flydende norsk, er du detaljeorienteret, og brænder du for at skabe gode kundeoplevelser? Så er du måske vores nye kollega til kundeserviceteamet.
Du skal ikke sige det til de andre afdelinger i ParkZone. Men alle ved jo, at kundeservice er den vigtigste afdeling i enhver virksomhed. Også hos os. Så når du om lidt sender en ansøgning, skal du tænke på, at du kan blive en del af det bedste kundeserviceteam – i den bedste virksomhed.
Attraktiv arbejdsplads og sammentømret team
Er du god til kundeservice? Er du en norsk sproghaj, der også kan begå dig med ynde på det danske farvand? Tager du enhver henvendelse med samme mindset – uanset hvilken tone, du bliver mødt med i den anden ende? Så er du af den kaliber, som vi allerede har og ønsker os flere af i teamet. Vi er en afdeling, hvor ’forstyr ikke’-lamperne ofte lyser rødt, fordi vi har travlt med at hjælpe eksisterende kunder og nye parkerende som stiller spørgsmål både på mail og i telefonen. Men derudover gør vi meget ud af at have et godt kollegialt sammenhold, hvor vi vægter uformel tone og humor højt. Vores afdeling sidder tæt på et tekøkken, hvor der ofte er sat noget frem, fordi vi har bageglade kolleger.
Arbejdsopgaverne kalder på et stort servicegen
Ved denne stilling søger vi en ny medarbejder, der kan flydende norsk – både skriftligt og mundtligt. Vi forventer, at du allerede er god til kundeservice, at du har et stort servicegen og kan møde alle henvendelser i øjenhøjde. Også dem der er lidt mere udfordrende.
Du kommer til at få en hverdag med følgende arbejdsopgaver:
- Besvare norske og danske opkald og e-mails fra eksisterende kunder og parkerende
- Hjælpe kunderne med at finde løsningen på deres udfordring ifm. parkering
- Kommunikere på norsk – og indimellem hjælpe på engelsk
- Yde effektiv og hurtig service sammen med dine kolleger
- Klare hverdagens strabadser med et smil
Din faglige og personlige profil
Du er sikkert typen, der tænker på at yde en god service i alt, hvad du gør. Som det mest naturlige i hele verden. Din baggrund er ikke afgørende, men det er din tilgang og personlighed.
Vi ser gerne, at du
- Er velformuleret i skrift og tale på norsk og behersker dansk – og er villig til at svare på engelsk, hvis der er behov - dit engelsk behøver ikke være flydende
- Er serviceminded og handler på det, du lover
- Griber boldene, mens de stadig hænger i luften
- Arbejder selvstændigt og spiller dine kolleger i teamet gode - ligesom de gør med dig
- Er imødekommende af natur og kan smile - også i telefonen
Din nye arbejdsplads tilbyder ansvar og indflydelse
Som vores nye kollega bliver du en del af en virksomhed, der først og fremmest er ambitiøs, har klare vækstmål og er økonomisk velfunderet. Hos ParkZone har vi et godt og åbent arbejdsmiljø, der er præget af en uformel omgangstone i et professionelt miljø, hvor dine kolleger er engagerede og motiverede og alle arbejder ud fra samme værdier. Vi måler på arbejdsmiljø og tilbyder også mulighed for faglig og personlig udvikling med onlineuddannelse.
Når du starter, får du en god onboarding med oplæring og uddannelse i ParkZones processer og systemer. Du kommer til at have din daglige gang på vores hovedkontor i Rødovre, hvor resten af vores kundeservicemedarbejdere også er.
Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Malene Becker på mbn@parkzone.dk eller tlf. +45 25 40 59 90.
Vi tilbyder fast løn inkl. pension.
Lønnen forhandles individuelt ud fra dine kvalifikationer.
Du får din hverdag på vores skønne hovedkontor i Rødovre med udsigt til grønne omgivelser. Vi har personaleforening, is i fryseren når det er varmt, god kaffe og en frugtordning.
Vi har travlt og vil gerne udvide teamet nu – så søg med det samme.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ParkZone A/S, Valhøjs Alle 174-176, 2610 Rødovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5941955