BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Rødovre Kommunes centrale økonomiafdeling Økonomi og Analyse søger en økonomikonsulent/controller til det sociale område og en økonomikonsulent (barselsvikar) til budgetopgaver.
Som økonomikonsulent i vores team for social- og sundhedsområdet vil du blive den værdifulde nøglespiller for lederne af de decentrale enheder, for eksempel plejecentre, sundhedspleje og sociale institutioner. Du samarbejder med kollegerne i teamet, og får selvstændigt ansvar for at hjælpe enhederne med budgetlægning, budgetoverholdelse og regnskab. Du får endvidere en særlig rolle med at holde de systemer, der understøtter økonomistyringen, ajour.
Som barselsvikar i vores budgetteam får du mulighed for at få dokumenterede kompetencer i den centrale del af en kommunens overordnede budgetproces – og at lære hvordan du servicerer topledelse og politikere.
For begge stillinger gælder at du bliver en del af et engageret og centralt placeret hold, som kan håndværket med at regne på kommunens samlede økonomi og tænke med i de strategiske oplæg til Direktionen og Kommunalbestyrelsen.
Din profil
Vi ved, at ingen kan alt, men vi kigger efter dig som:
- har en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse, eller tilsvarende kvalifikationer via erfaring med økonomistyring i den kommunale verden. Du kan fx være nyuddannet kandidat eller rutineret medarbejder med administrativ, økonomisk baggrund
- arbejder ubesværet i it-redskaber og excel
- er serviceminded og god til at samarbejde
- er grundig og kan arbejde selvstændigt
Derfor skal du vælge os
Rødovre Kommune får mange flere indbyggere i disse år. Samtidig med at vi har vokseværk, er vi i gang med at forny os som velfærdskommune med visionen ”Sammen om Rødovre”.
Du bliver en del af holdet på 30 engagerede konsulenter i Økonomi og Analyse, i Staben for Økonomi og Personale. Vores vision er at gøre det lettere at være leder i Rødovre Kommune, og vi gør os umage for at yde den helt rigtige service til tiden.
Vi servicerer alle kommunens ledere, chefer, direktører og det politiske niveau igennem de tværgående budget-, budgetopfølgnings- og regnskabsprocesser i Rødovre Kommune, vi kvalitetssikrer politiske sager med økonomi-indhold, vi supporterer fagområdernes daglige økonomihåndtering, og så varetager vi også opkrævningen og kommunens centrale ledelsesinformation (BI).
Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Hvis du vil vide mere
Du kan læse mere på www.rk.dk. Du er også velkommen til at kontakte Chefkonsulent Christian Hjorth, tlf. 36 37 75 49, eller Leder af Økonomi og Analyse Dorte Tofte Bertram, tlf. 36 37 71 62.
Ansøgning
Vi skal have din ansøgning med relevante bilag og referencer senest den 17. november 2024. Vi forventer at holde samtaler i uge 47.
Rødovre Kommune har røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Økonomi og Analyse, Rødovre Parkvej, 2610 Rødovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6138805