BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er det dig vi leder efter? Vi har en ledig stol i vores regnskabsteam. Her mangler vi dig, der enten har erfaring med virksomheders bogholderi eller dig, der fx har en regnskabsuddannelse, men mangler erfaring og har mod på at lære det. Mangler du et stærkt team med høj faglighed, sparring og grundighed at være en del af?
FOBU er paraplyorganisation for knap 150 selvejende og private dag- og fritidstilbud, hvor vi varetager back office-opgaver inden for løn, økonomistyring, bogføring og regnskab. Derudover varetager vi opgaver indenfor personalejura, IT og pædagogik.
Den ledige stilling er i team Regnskab, hvor du sammen med dine dygtige regnskabskolleger skal varetage opgaver med:
- Regnskab og økonomistyring for ’egne’ institutioner
- Finans-, debitor- og kreditorbogholderi
- Afstemning og analyse
- Opstilling af tilskudsregnskaber mv.
Hos os får du ansvar for et antal institutioner, hvor det er dig som deres egen regnskabskonsulent, der står for deres regnskab og alt hvad det indebærer. At have ’sin egen’ konsulent er til stor glæde for både vores konsulenter og ledere, da det øger muligheden for en høj detaljegrad og baggrundsviden omkring den enkelte institution. Vi arbejder dog tæt sammen både i teamet og sammen med FOBUs øvrige teams.
Vi kan tilbyde en god arbejdsplads beliggende centralt i København. Du får 29 engagerede og dygtige kolleger, der med hver deres faglighed og baggrund brænder for at bistå vores
medlemsinstitutioner, så de kan udvikle deres institutioner. Her er gode arbejdsvilkår, god stemning og høj grad af arbejdsglæde samt mulighed for 1-2 hjemmearbejdsdage, når din oplæringsperiode er afsluttet.
Som person er du selvstændig, fleksibel og struktureret. Du er klar til at løse de mange opgaver, der kommer hver dag, med blik for vores fælles retningslinjer og forretningsgange. Det er vigtigt, at du har fokus på detaljen og at du kan overholde deadlines. Du er god til at kommunikere med en faggruppe, der ikke nødvendigvis er regnskabskyndig. Du er serviceorienteret og er god til at sætte dig ind i at løse de problemstillinger, som medlemmerne har. Og sidst, men ikke mindst; du er en rigtig god kollega, som vil gøre dit til at værne om vores positive arbejdsfællesskab.
Vi lægger vægt på, at du har erfaring som regnskabskonsulent eller mod på at lære. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du er formentlig kontoruddannet. Det vil være en stor fordel, hvis du har flair for IT og erfaring med:
- Microsoft Dynamics NAV
- Microsoft Excel
Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte faglig koordinator for Regnskab Dilek Secilmis (ds@fobu.dk) eller vicedirektør Signe Rekve (sire@fobu.dk). Du kan også læse meget mere om FOBU på www.fobu.dk.
- Ansøgning, CV og eventuelle andre relevante dokumenter sendes til sire@fobu.dk
- Ansættelsessamtaler afholdes løbende i juni (der tages højde for ferie i begge tilfælde)
- Tiltrædelse 1. september 2023 eller snarest muligt herefter
Vi glæder os til at høre fra dig!
Se mere på vores ansøgersite: https://fobu.ofir.com
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=da91395d)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
FOBU, Enghavevej, 1674 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=da91395d&action=sendApplication&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846406