Servicemedarbejder til alsidige arbejdsopgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded? Og vil du være med til at få hverdagen i en stor og alsidig organisation til at fungere? Så har vi en stilling til dig.

Service i højsædet Som en del af Arbejdstilsynets centrale servicefunktion har vi et team, hvis arbejdsopgaver består i henholdsvis at hjælpe husets ca. 400 medarbejdere med at holde orden i husets tekøkkener, sørge for opfyldning af opvaskemaskiner, kaffe, te mv. samt modtage gæster, sørge for mødeforplejning, udlevere fx rejsekort og tjenestecykler.

Som servicemedarbejder i Arbejdstilsynet bliver du en del af et team, der arbejder i Arbejdstilsynets serviceafdeling.

Dine arbejdsopgaver vil være fordelt i tekøkkenerne, mødelokaler, kantine og receptionen og vil være som følger:

  • Modtagelse af gæster af i receptionen
  • Udlevering af rejsekort, taxaboner og tjenestecykler
  • Udlevering af kontorartikler
  • Udlevering af it-udstyr til nye kollegaer
  • Registrering af sygemeldinger
  • Servicegennemgang af mødelokaler og kantine
  • Ad hoc opgaver
Derudover skal du være med til at rengøre tekøkkenerne, hvilket også indebærer opfyldning af kaffe, te mv., og sørge for, at bordene er aftørret. Der vil kvartalsvis skulle gøres hovedrent i tekøkkenerne.

Vores nye kollega Vi forestiller os, at du:

  • er imødekommende og har ordenssans
  • er fleksibel, serviceminded og trives i en udadvendt rolle
  • kan arbejde selvstændigt, men også har gode samarbejdsevner
  • er indstillet på at tage fat, hvor der er brug for det
  • kan se, når fx et glas står, hvor det ikke hører til.
Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer og er tidsbegrænset til 30. april 2024, hvor servicefunktionen i Arbejdstilsynet pr. 1. maj 2024 vil blive overført til en privat leverandør som led i den fællesstatslige facility management-løsning.

Vi vil gerne have, at du starter hurtigst muligt eller senest den 1. oktober 2023.

Du bliver ansat som kontorfunktionær efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.

Dit daglige arbejdssted er Arbejdstilsynet, Landskronagade 33, 2100 København Ø.

Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte Ole Gamrath Lentz på tlf.nr. 7220 9258.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Tina Kjærsgaard i Koncern HR på tlf.nr. 5162 2762.

Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk via ansøgningslinket senest mandag den 31. juli 2023.

Vi afholder samtaler i uge 32.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Arbejdstilsynet, Landskronagade 33, 2100 København Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170556&DepartmentId=6067&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5872731

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet