BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Er du serviceminded og hjælpsom og klar til at gøre en forskel for borgere, der ringer og skriver om affald. Så er det dig vi kigger efter.
I Affald og Genbrug er vores kerneopgave at sørge for at indsamlingen af affald hos alle borgerne. Til det har vi brug for endnu en dygtig kollega, som skal arbejde med følgende områder:
- Behandle borgerhenvendelser samt henvendelser fra viceværter på mail og i telefon
- Kommunikation med renovationsmedarbejdere om affaldsafhentningen
- Indberette reparationer af materiel, som f.eks. nedgravede beholdere
- Kontere fakturaer i vores økonomisystem og oprette udlæg
- Anmelde skader og følge op på forsikringssager
- Opdatere og offentliggøre tømmekalendere samt gebyrer i Renoweb
- Indberette personalesager
- Have et tæt samarbejde med kørselslederen
- Registrere renovationsmedarbejderne timer, ferie, sygdom, evt. barsel og løn
Du vil selvfølgelig ikke skulle sidde med det hele alene. Du vil blive en del af et team, hvor vi løser opgaverne i fællesskab.
Din profil
Vi leder efter en kontoruddannet kollega, som er serviceminded og hjælpsom, og som har udpræget ordenssans og godt humør.
På affaldsområdet er der daglig kontakt med mange borgerne og med vores renovationsmedarbejder, så du skal være klar til at møde dem hvor de er.
Vi ved, at ingen kan alt, men vi kigger specielt efter dig der:
- Har erfaring med Renoweb
- Har erfaring med kundeservice
- Kan strukturere din arbejdsdag og bevare roen i pressede situationer
- Kan bevare roen, i et til tider støjende kontormiljø
- Er lærenem og har et godt kendskab til almindelige it-værktøjer og systemer, især Excel
- Har erfaring med administration af personaleforhold
Derfor skal du vælge os
Affald og Genbrug er en alsidig arbejdsplads med ca. 55 medarbejdere der tæller medarbejdere i administrationen, renovationsmedarbejder, pladsmedarbejdere på genbrugsstationen og i genbrugshuset.
Vi er en blandet flok, der værner om et godt arbejdsmiljø med store frihedsgrader og en fri og humoristisk tone.
I administrationen vil du straks blive en del af teamet, hvor vi sidder sammen i et storrumskontor - og hvor vi har gjort plads til dig. Her får vi også dagligt besøg af alle vores renovationsmedarbejder.
Fra d. 1. januar 2025 bliver Affald og Genbrug selskabsgjort, i den forbindelse kan der komme nye arbejdsopgaver.
Løn- og ansættelsesvilkår
Rødovre Kommune er røgfri, og det er ikke tilladt at ryge i arbejdstiden.
I henhold til din løn vil den være efter den gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er månedsaflønnet med udgangspunkt i 37 timer pr. uge.
Hvis du vil vide mere
Hvis du vil vide mere, kan du læse mere på www.rk.dk . Du er også velkommen til at kontakte afdelingsleder René Marx tlf. 36 37 72 23 eller Helena Jørgensen 36 37 72 56.
Ansøgning
Send din ansøgning online med relevante bilag og referencer, så vi har den senest den 23. oktober 2024. Klik på knappen ”søg job” for at sende din ansøgning.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 43.
Rødovre Kommune har røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Teknisk Forvaltning, Tørringvej, 2610 Rødovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6118770