BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Har du sans for og erfaring med at yde en god sammenhængende borgerservice og motiveres du af, at hjælpe Rødovre Kommunes mange forskellige ledige, både i telefonen og ved fysisk fremmøde i Rødovre Jobcenter, så er det dig vi søger som vores nye medarbejder til Rødovre Jobcenters Infocenter
Vores Infocenter, er et centralt omdrejningspunkt og vi betjener ca. 120.000 opkald om året. Infocenteret besvarer alle opkald til Jobcenteret, ud fra strategien: Én samlet indgang. Vi afklarer eller viderestiller alle henvendelser fra borgerne hvis det er muligt og ellers giver vi den relevante sagsbehandler besked. Infocenteret har også alle fysiske henvendelser, visitationen og administrative opgaver.
Jobbet kræver, du via telefonen kan hjælpe borgere og virksomheder godt og hurtigt med at finde svar på alle typer spørgsmål. Alternativt kan du guide dem i at bruge de digitale selvbetjeningsløsninger. Det er vigtigt at være nysgerrig omkring, hvilke muligheder digitale løsninger giver i opgavevaretagelsen.
Du skal også kunne tage imod borgere, der møder fysisk op, der er alle typer, der henvender sig, for at få hjælp, råd og sparring. Det er vigtigt, du er villig til at yde håndholdt borgerservice i Jobcenterets PC-cafe, hvor borgere møder for at arbejde med deres jobsøgning mv. Vi varetager også visitations samtaler med ny tilmeldte kontanthjælps-borgere og denne opgave vil du ligeledes skulle deltage i, som en del af teamet.
Du bliver en del af et team, på fire dygtige og servicemindede kolleger, der sammen er ansvarlige for at levere en ensartet professionel service af høj kvalitet til Rødovre Kommunes borgere og dine kolleger i hele Rødovre Jobcenter
Din profil
Din baggrund er underordnet, men har du erfaring fra en lignende stilling i et Jobcenter eller en kommune, er det en fordel. Det vigtigste er, at du motiveres af at yde en professionel service, ved at give vores borgere en god oplevelse i alle aspekter af opgaveløsningen.
Det sker ved, at du møder borgerne med anderkendelse og at du sætter stor ære i at yde professionel service, uanset hvilken borger du møder, enten i telefonen eller fysisk.
Du skal være god til at finde svar på stort og småt, også når det kan kræve lidt detektivarbejde. Du har det godt med et højt tempo, er ansvarsfuld og fleksibel i forhold til opgaveløsningen og dine kolleger.
Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder dig en spændende og fleksibel arbejdsplads, med høj social kapital. Du får gode og engagerede kolleger i et uhøjtideligt miljø med god mulighed for faglig sparring.
Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Det er en fuldtidsstilling med start 1. januar 2024.
Hvis du vil vide mere
Se mere på www.rk.dk. Du er også velkommen til at kontakte teamchef Kenneth Hammerby, på mobil 61 14 21 37.
Arbejdssted: Rødovre Jobcenter, Else Sørensens Vej 1, 1.
Ansøgning
Send din ansøgning online med relevante bilag og referencer, så vi har den senest 12. november 2023. Klik på knappen ’Ansøg online’/’Søg jobbet’ for at sende din ansøgning.
Ansættelsessamtaler 21. november 2024.
Om os
Arbejdstiden i Rødovre Kommune er røgfri. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge job i kommunen. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi, helbredstjek og massage.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Rødovre Jobcenter, Egegårdsvej, 2610 Rødovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934675