BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at støtte ledelsen i et dynamisk miljø og vil du være med til at gøre en forskel frem mod en klimavenlig jernbane?
Så er du måske vores nye sekretær i Banedanmarks Signalprogram.
Vores opgave i Signalprogrammet er at udrulle og idriftsætte de nye digitaliserede Signalsystemer i hele landet. Du bliver en del af en international organisation, der giver dig en bred kontaktflade og mulighed for at arbejde i et tværfagligt miljø i en uforudsigelig og spændende hverdag.
Som sekretær bliver du en central ressource i Signalprogrammets sekretariat og vil indgå i det administrative team. Det er en tværgående enhed, der bistår alle dele af Signalprogrammet. Du kommer til at få en bred kontaktflade og mulighed for at arbejde i et tværfagligt miljø præget af spændende udfordringer, dygtige kolleger og højt til loftet – i en uforudsigelig hverdag med til tider mange bolde i luften, hvor arbejdssproget er både engelsk og dansk.
Bred vifte af spændende opgaver
Som medarbejder i Signalprogrammets sekretariat er du involveret i mange både eksterne og interne sager af forskellig karakter i en enhed, hvor dagene sjældent er ens.
Dine konkrete opgaver vil f.eks. være:
- Lokal tidsadministration, herunder modtage og håndtere syge-/raskmeldinger
- Lettere sagsbehandling
- Etablere, anvende og justere processerne bl.a. i forbindelse med modtagelse af nye medarbejdere
- Koordinering sammen med sekretærer og projektassistenter i Signalprogrammet og øvrige områder
- Teamkoordinering og bistand til styring af det administrative team
- Ansvarlig for de administrative og interne platforme på både Sharepoint, Banedanmarks intranet og Yammer
- Superbruger på Sharepoint og i Concur
- Styring af on-boarding og off-boarding-processerne i divisionen
- Ad hoc administrative og sekretær- kontoropgaver – og i det hele taget løse opgaver, hvor der er mest brug for det
- Oversættelsesopgaver fra dansk til engelsk
Vi forestiller os, at du har en administrativ baggrund og/eller uddannelse og evt. erfaring med lignende opgaver som sekretær eller personlig assistent (PA). Det er vigtigt, at du har flair for it, og gerne erfaring med SAP, SharePoint Online og Office-pakken. Derudover er du god til at kommunikere præcist i skrift og tale, både på dansk og engelsk.
Som person er du serviceminded og proaktiv. Du har situationsfornemmelse og trives godt i samarbejdet med forskellige personligheder og nationaliteter. Og så er du god til at koordinere din hverdag, bevare overblikket og prioritere dine opgaver – også når tingene går stærkt.
Du vil til gengæld blive en del af en sektion med godt sammenhold og højt til loftet. Det skal være spændende og motiverende at gå på arbejde, så selvom vi af og til løber hurtigt og løser mange opgaver, sker det med godt humør og løbende fokus på sparring, vidensdeling og det kollegiale samvær.
Løn
Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.
Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3, sats 2, Hovedstad. Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Udover basislønnen kommer pension og eventuelle lokale tillæg.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om jobbet, så kontakt sektionschef Tina Sander. CV og ansøgning vil grundet ferie først blive læst efter ansøgningsfristen er udløbet.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192481&DepartmentId=22227&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875131