BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du god til at jonglere med tal, og har du en faglig interesse i økonomistyring? Er du interesseret i at bidrage til at understøtte arbejdet med en god og sikker digital hverdag? Så har vi en spændende stilling til dig i Digitaliseringsstyrelsen.
Om jobbet Du skal sammen med resten af teamet være med til at sikre økonomistyringen af Digitaliseringsstyrelsen. Det omfatter bl.a. Danmarks digitale infrastrukturløsninger som fx MitID og Digital Post, som spiller en vigtig rolle i borgeres og virksomheders hverdag samt løbende økonomiopfølgning og understøttelse af kontorerne. Du kommer til at arbejde i et team, som sørger for at understøtte centrale beslutningsprocesser og prioriteringer op mod direktionen, departementet og Folketinget. Du skal være med til løbende at bidrage til økonomistyring i et tæt samarbejde med dine kollegaer.
Vi forventer, at du kommer til at:
- bidrage til den løbende økonomiopfølgning på projekter og it-løsninger
- deltage i planlægning og eksekvering af økonomiprocesser for kontorernes it-løsninger
- bistå kontorerne i forbindelse med fakturering, betalinger og lign.
- løse ad hoc-opgaver i relation til Digitaliseringsstyrelsens arbejde med infrastrukturløsningerne.
Derudover kendetegner det dig, at du:
- har erfaring med Excel
- er selvstændig, detaljeorienteret og tager ansvar for egne opgaver
- holder af at arbejde i et team og understøtte dine kollegaer.
Om os I Kontor for økonomi og support er vi ca. 25 medarbejdere, som arbejder med økonomien og supporten af vores digitale infrastrukturer. Vi har ofte travlt men har altid tid til at samarbejde og hjælpe hinanden. Vi går meget op i at have en uformel og humoristisk omgangstone og et godt kollegialt miljø med både sociale og faglige initiativer. Vi sætter den faglige barre højt og har et stort fokus på kompetence- og karriereudvikling.
Hos os betyder tilstedeværelse sammen med vores kollegaer meget, og vi mener, at samarbejde og videndeling på tværs af styrelsen er afgørende for et godt arbejdsmiljø. Samtidig vil vi gerne sikre fleksibilitet for vores medarbejdere, og hjemmearbejde kan løbende aftales mellem chef og medarbejder, når det er foreneligt med opgavevaretagelsen.
Ansættelsesvilkår Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten.
Du ansættes til ca. 15 timer om ugen som timelønnet studentermedhjælper, og tiltrædelse er snarest muligt.
Vi er fleksible i forbindelse med ferie og eksamensperioder, og vi forventer, at du også er det i perioder med større arbejdsbelastning.
Ansættelsesområdet er Digitaliserings- og ligestillingsministeriet med tilhørende institutioner pt. Digitaliserings- og ligestillingsministeriets departementet, Digitaliseringsstyrelsen og Danmarks Statistik.
Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent, Sidsel Thuren Bödewadt, tlf. 2169 2850/e-mail sitbo@digst.dk.
Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via knappen ”Søg stillingen” senest d. 21. juni 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Digitaliseringsstyrelsen, Landgreven 4, 1301 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169867&DepartmentId=10346&MediaId=3795&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848976