Supporter med et godt overblik til TSA-området

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vær med til noget stort! Sæt dit personlige præg på togtrafikken i Danmark.

Vi søger en ny kollega, som skal støtte vores tekniske systemansvarlige i en hverdag præget af spændende og alsidige opgaver. Du vil bl.a. komme til at arbejde med planlægning, koordinering, leverandørstyring af kontrakter, ledelsessupport og andre administrative opgaver.

Der er stor efterspørgsel på vores kompetencer og du får derfor en vigtig og værdsat rolle som den, der hjælper teamet med at holde styr på boldene i luften, så vores tid bliver udnyttet mest optimalt.

Du bliver en del af TSA-teamet i området Sikring, som er ansvarlige for det sikringstekniske udstyr på banen. Vi er 19 kollegaer der glæder os til at tage imod dig.

Supporter med ansvar for administrativ support og mindre projekter

Som supporter for vores team får du en bred vifte af opgaver men særligt indenfor administrativ forretningsunderstøttelse:

Eksempler på opgaver for teamleder og sektionschef:

  • Udarbejdelse og implementering af nye processor
  • Udarbejde notater og beslutningsoplæg
  • Stedfortræder for team- og sektionschef
  • Udarbejde data til KPI i samarbejde med faglig koordinator
  • Drive udbud på supportkontraker
  • Projektledelses-initiativer
  • Ansvarlig for X-brugere og ressourcekontrakter
  • Facilitere og koordinere teammøder (samt referater, MUS, 1:1, etc)
  • Opfølgning på aktioner efter teammøder
  • Planlægning af on-boarding samt bestilling af velkomstmateriale
  • Ferieoversigter samt udarbejdelse af andre administrative værktøjer
  • Diverse administrative opgaver.
Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så afgørende. Det vigtigste er, at du er struktureret, evner at holde overblik og trives med at være den, der får hverdagen til at glide lidt lettere. Du bliver motiveret af at gøre en forskel for dine kolleger og i dit arbejde, og det er naturligt for dig at være proaktiv og opsøgende i forhold til dine opgaver.

Derudover er det en fordel, hvis du:

  • Kan kommunikere med tunge specialister samt interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Er initiativrig og handlekraftig samt bidrager med nytænkning og gode ideer
  • Motiveres af at få tingene til at lykkedes og gjort
Arbejdssted

Vi er fordelt i hele landet, men din arbejdsplads bliver i København i vores nye domicil på Carsten Niebuhrs gade. Der må forventes rejseaktivitet til både Ringsted og Århus ca. 1 gang om måneden.

Løn

Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.

For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.

Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3, sats 2, Hovedstad.

For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer, samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder, Claus Folsach Madsen eller sektionschef Dennis Nielsen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger løbende.

For at søge stillingen klikker du på linket "Søg stillingen" og følger instruktionerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192533&DepartmentId=22198&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882019

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet