Teamleder til dynamisk juridisk afdeling hos ParkZone i Rødovre

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Det går ikke stille for sig i vores sagsbehandling. Vi leder derfor efter dig, som kan stå i spidsen for et stærkt team med høj faglighed og fart over feltet. Som afdelingens teamleder får du en koordinerende rolle, hvor du skal bevare overblik og samtidig være med til at løfte afdelingens opgaver.

I spidsen for et dynamisk team med højt til loftet 
Vores sagsbehandling er en del af vores juridiske afdeling. I ParkZone tror vi på, at faglig udvikling og højt humør er vejen til et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere. Du skal derfor være forberedt på, at du kommer til at udvikle din faglighed samtidig med, at du deler mange smil og gode stunder med dit team.  

Som vores nye teamleder får du ansvaret for:

  • Den daglige ledelse i afdelingen
  • At hjælpe og motivere dit team – du skal være afdelingens faglige kompetenceperson
  • Kompetenceudvikling og afvikling af løbende statusmøder
  • De årlige MUS-samtaler, samt handlingsplaner bl.a. på baggrund af årlige trivselsmålinger
  • At udarbejde vagtplaner for afdelingen
  • At have overblik over afdelingens opgaver, og sikre at deadlines overholdes
Ligesom resten af teamet skal du arbejde med lettere sagsbehandling. Du kommer også til at håndtere sager i parkeringsklagenævnet, samt samarbejde med vores jurister om retssager.

Din faglige og personlige profil
Det er vigtigt for os, at vores kolleger får succes i deres arbejde. Vi forestiller os derfor, at du har ledelseserfaring, og det er en fordel, hvis du har en juridisk baggrund.

Derudover ser vi gerne, at du:
  • Har erfaring med eller kendskab til klagenævnssager
  • Har erfaring med supervision og motivation af teams
  • Er forhandlingsvant og kan håndtere kontakt med alle typer mennesker

Vi forventer også, at du:
  • Kan arbejde selvstændigt og træffe beslutninger
  • Er grundig, arbejdsom og kan yde en god kundeservice
  • Har stærke kommunikative evner på skrift og i tale
  • Kan bevare roen og holde fokus under den svære samtale 
  • Besidder et højt drive og er resultatorienteret
  • Har flair for at arbejde i administrative systemer

Din nye arbejdsplads tilbyder ansvar og indflydelse
Du bliver en del af en virksomhed, der først og fremmest er ambitiøs, har klare vækstmål og er økonomisk velfunderet. I ParkZone har vi et godt og åbent arbejdsmiljø, der er præget af en uformel omgangstone i et professionelt miljø, hvor dine kolleger er engagerede og motiverede, og hvor alle arbejder ud fra samme værdier. Vi måler på arbejdsmiljø og tilbyder også mulighed for faglig og personlig udvikling med onlineuddannelse.

Du får desuden:
  • En spændende og alsidig hverdag med stor frihed til selv at planlægge din arbejdsdag
  • Løn inkl. pension efter kvalifikationer
  • Adgang til et nyistandsat træningscenter
  • Frokostordning      
  • Et professionelt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og faglig sparring
Vi har kontorer i Rødovre, Kolding og Aalborg, men din daglige gang kommer til at udfolde sig på vores hovedkontor i Rødovre.  

Godt at vide om ansættelsesprocessen 
Deadline for ansøgning er den 31.10.2024, men holder løbende samtaler. Vi vil gerne finde den rette kandidat hurtigst muligt, så tøv ikke med at sende dit CV i vores retning.
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte vores juridiske direktør Lea Kjærsgaard på lkj@parkzone.dk eller på +45 60 69 20 32. 
 
Vi ser frem til at høre fra dig. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rødovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ParkZone A/S, Valhøjs Alle 174-176, 2610 Rødovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6128660

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet