Om jobbet
Da en af vores kollegaer går på barsel, søger vi en vikar i Hjælpemiddelteamet der har lyst, og gerne erfaring med arbejdet som sagsbehandler på hjælpemiddelområdet. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen med start 1. marts 2025. Vikariatet løber 8 måneder.
Jobbet kræver, at du har overblik, sund dømmekraft og gode samarbejds- og beslutningsevner.
Dine primære arbejdsopgaver bliver sagsbehandling og vejledning i forhold til servicelovens § § 112, 113 og 116, der omhandler sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler, forbrugsgoder og mindre boligændringer.
Hjælpemiddelteamet varetager opgaver indenfor både voksen, ældre - og børneområdet, men du vil som vikar primært arbejde indenfor voksen og ældreområdet
I det daglige er der et tæt samarbejde med de øvrige faggrupper i visitationen, hjemmeplejen samt genoptræningscenteret.
Din profil
Ingen kan alt, men vi kigger efter dig:
- der har en sundhedsfaglig baggrund som ergoterapeut eller fysioterapeut og meget gerne erfaring med sagsbehandling.
- der trives i en travl og alsidig hverdag præget af godt humør og hvor den daglige sparring vægtes højt.
- der tør stille krav til dig selv og dine kolleger, trives med kompleksitet i opgaveløsningen og har overblik.
- der er i stand til at formidle lovstof og afgørelser til borgere, både mundtligt og skriftligt, og du er god til at dokumentere.
- der ser tværfagligt samarbejde som en naturlig og nødvendig del af den samlede opgaveløsning.
Derfor skal du vælge os
Vi er en afdeling, der prioriterer trivsel og det gode kollegaskab internt, såvel som eksternt med vores tværfaglige samarbejdspartnere.
Du bliver en del af et team på 10 sagsbehandlende terapeuter, der ser vidensdeling og faglig sparring som en naturlig del af dagligdagen. Derudover vil du få løbende oplæring og planlagt sparring fra fagkoordinator.
Visitationen har en samlet personalegruppe på 46 medarbejdere, der udover hjælpemiddelteamet, består af administrativt personale, administrative sagsbehandlere, forebyggende sygeplejersker, visitatorer, udskrivningskoordinatorer, faglige koordinatorer og depotteknikere.
Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Hvis du vil vide mere
Hvis du vil vide mere, kan du læse mere på www.rk.dk .
Du er også velkommen til at kontakte faglig koordinator Bodil Møller Madsen på 36377485 / 29282734 eller leder af visitationen Sara Roikjær, tlf. 30768161
Ansøgning
Send din ansøgning online med relevante bilag og referencer, så vi har den senest 14. januar
Vi holder ansættelsessamtaler d. 23.01.2025
Klik på knappen ”søg job” for at sende din ansøgning.
Rødovre Kommune har røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning. Vores stillinger opslås på fuld tid medmindre andet er angivet i stillingsopslaget.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rødovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Visitationen, Else Sørensens Vej, 2610 Rødovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/a01003c4-83e6-4189-9ded-ef948c32647a